|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() Sendt: 10-Januar-2008 kl. 22:33 |
||
Den tyske ditributør Constantin har valgt, at man ikke længere vil udgive på HD-DVD formatet. Beslutningen kommer som direkte følgevirkning, af Warners beslutning om senere på året, at overgå til eksklusivt at udgive på Blu-ray disc. Studiet har blandt andet udgivet en del film, som ellers har været Blu-ray eksklusive i USA. Kilde: Areadvd.de http://www.areadvd.de/news/2008/200801/10_01_2008_03_Constan tin.shtml Redigeret af Iron Man - 10-Januar-2008 kl. 22:34 |
|||
![]() |
|||
kikkomaniac ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2007 Status: Offline Point: 40 |
![]() |
||
så er domino effekten også kommet til EU. Godt at jeg valgte det format som vandt HD slaget... nemlig blu-ray. Er allerede oppe på små 32 film |
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10530 |
![]() |
||
Er en af dem allerede gået i stykker? Flemming |
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
kikkomaniac ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2007 Status: Offline Point: 40 |
![]() |
||
ehh, I don't get it |
|||
![]() |
|||
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
||
Enten har du vel præcis 32 film eller 31 eller 33 eller 3x... Det var mere logisk hvis du havde sagt "jeg har små 100 film" og du så rent faktisk havde mellem 90 og 100 (HVIS du rent faktisk havde mellem 90 og 100). Nu skal jeg vist ikke rode mig ud i en længere forklaring på det her tidspunkt af døgnet Og det var dagens ord fra "kloge åge" /Nils |
|||
|
|||
![]() |
|||
Abaddon ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
||
Det var godt nok en underlig joke
![]() |
|||
![]() |
|||
TheBig.... ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 204 |
![]() |
||
Var du på stoffer da du skrev det, hvis der er en mening, forklar venligst for det er ret syret. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
||
Man siger vel heller ikke: "Jeg har små 13.434.287,15 kr. stående på min konto"...? Så det var nok det ret specifikke tal 32, der, sammen med cirka-betegnelsen små, "irriterede" fltk. Redigeret af Non-Desperado - 12-Januar-2008 kl. 09:27 |
|||
![]() |
|||
TheBig.... ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 204 |
![]() |
||
Åh, nu faldt tiøren i enører. |
|||
![]() |
|||
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
||
Med 31 film hjemme på hylden og 1 på vej med Post DK til postkassen kan "små 32" godt retfærdiggøres. |
|||
Blu-ray
Film |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |