|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dannemand ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2008 Sted: 8000 Status: Offline Point: 212 |
![]() Sendt: 06-Januar-2009 kl. 17:21 |
Ja ved godt der egentlig lige har været et emne magen til dette, men det gik hurtigt over i en anbefaling af spil i stedet.
Jeg har i FIFA09 på vej, så skal have opdateret min controller samling. Da jeg selv har en dual shock er det ikke til hverdagsbrug, så derfor synes jeg de 350-400 kroner er mange penge at kaste efter en. Min første prioritet er den twin pack med sixaxis som det ses her: http://shop.gameplay.co.uk/webstore/productpage.asp?productc ode=PX0330&title=sixaxis_wireless_controller_double_pack Den findes en del steder til en pris deromkring, men ingen af stederne jeg har fundet dem har de dem hjemme. Hvis ikke er der så nogle alternative mærker som er nogenlunde gode og billige? Kan ikke rigtig finde review af de billige nogle steder. Selvfølgelig uden at gå for meget med kompromis med kvaliteten. |
|
![]() |
|
dannemand ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2008 Sted: 8000 Status: Offline Point: 212 |
![]() |
Slet ingen bud?
|
|
![]() |
|
Shaolin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Valby, Danmark Status: Offline Point: 429 |
![]() |
Nu må jeg erkende jeg ikke har erfaring med "bastard"-controllere Meget kan selvfølgelig være ændret siden da, men det var da i hvert fald den erfaring jeg gjorde mig dengang. Never again! |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Jeg vil anbefale dig at koebe DUALSCHOCK 3 controllere. Det er af bedre kvalitet og saa er der en meget fin rumble funktion. Burde faas til 300/350DKK paa UK sider.
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
Mouse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() |
295,96 kr. på DVDOO.dk
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
320kr for dualshock 3 kontroller ved www.coolshop.dk - har dog ikke selv tjekket om det er på lager. ved ikke om det er for høj en pris. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |