|
Cookies |
Besvar |
Forfatter | |
Infinity
Guld medlem Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Februar-2013 kl. 17:13 |
Man skal acceptere cookies her i forumet og det er OK med mig, men specielt min Cookie til forumet og min Cookie til Disque forsvinder ret ofte. Jeg tror det er Norton Internet Security der fjerner dem, men hvofor forsvinder min log in Cookie til fx Dustin Home ALDRIG?
Kan jeg gøre noget (udover at droppe Norton - lad nu være at gøre dette til en diskution om Norton er oget lort eller ej, Please!) for at bevare Recordere Cookierne?
Kan jeg tage back up af dem (hvor ligger de i Win7)?
På forhånd tak!
|
|
mvh Infinity
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg renser jævnligt for Cookies (alle cookies slettes) og meget andet, login forsvinder aldrig, da det ikke er markeret i C Cleaner, Norton er smidt ud for meget længe siden, der bruges bl.a Microsoft Security.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken browser bruger du? Måske er det i indstillingerne her, du skal lave noget om? Fx i IE skal der i Slet Browserdata være sat flueben ud for "Bevar data om favoritwebsteder, og ud for Adgangskoder skal fluebenet fjernes. Antivirusprogrammer fjerner, udover virus, selvfølgelig, vel kun tracking-cookies?
Redigeret af turbo2 - 14-Februar-2013 kl. 16:34 |
|
Infinity
Guld medlem Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Funktioner
Tak(0)
|
Wow et relevant svar! Tak!
Jeg bruger IE9, men jeg kan ikke finde Slet Browserdata under indstillinger, kan du beskrive lidt nærmere hvor jeg skal finde det?
Ja, jeg synes også at AV skal fjerne tracking-cookies, men de alm cookies forsvinder også. Jeg ved at fx CC skal der sættes flueben og det har jeg gjort, men et er yderst sjældent jeg ryder op med CC.
|
|
mvh Infinity
|
|
bruger udmeldt 23
Funktioner
Tak(0)
|
Internetindstillinger, Fanen Generelt, Klik på knappen "Slet..." Her er forskellige indstillinger, du kan lave.
Redigeret af turbo2 - 14-Februar-2013 kl. 16:51 |
|
Infinity
Funktioner
Tak(0)
|
1000 tak, jeg har sat Bevar fluebenet, Adgangen var slettet.
Jeg prøver om det hjælper, det tror jeg. Igen tak!
|
|
mvh Infinity
|
|
bruger udmeldt 23
Funktioner
Tak(0)
|
Det var så lidt, du! Men husk, at ud for Adgangskoder, skal fluebenet FJERNES.
Glemte lige en ting... Hvis du vil sikkerhedskopiere cookies, skal du klikke på Filer, Importér og Eksporter... Sæt prikken i Eksportér til en fil, klik på Næste>, sæt flueben i cookies, klik på Næste>, og så bestemme, hvor du vil gemme sikkerhedskopien.UPDATE!! VIGTIGT!! Her sidder man og gør sig åh, så klog, og glemmer en detalje mere... i Slet Browserdata: Fluebenet ud for Cookies skal OGSÅ fjernes!
Redigeret af turbo2 - 14-Februar-2013 kl. 18:08 |
|
bruger udmeldt 23
Funktioner
Tak(0)
|
Efter at have hhv. sat og fjernet diverse flueben, som jeg har beskrevet, og derefter kører en ganske almindelig Diskoprydning via Computer, vil fluebenet ud for Offline webssider være fjernet. Undlad at sætte flueben her igen!
|
|
Infinity
Funktioner
Tak(0)
|
Takker igen, jeg har kun flueben i de to øverste muligheder.
|
|
mvh Infinity
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |