|
Coolman´s bio. Nu sker der noget. |
Besvar | Side <1 4567> |
Forfatter | ||
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4462 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Larmer din ventilationskanal? Jeg har kigget på bl.a. Nilan, men det er jo nogle enorme kasser. Jeg skal bruge det til en enkeltstående bio-bygning og det er lidt overkill med et anlæg der kan varme et helt parcelhus.
|
||
ldplusse
Super bruger Oprettet: 09-August-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 359 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Man kan på ingen måde høre ventilationen. Hvis du ikke er interesseret i en decidert anlæg, så kan du også vælge bare at flytte luft fra et rum til bio'en. Så skal du kun bruge motor, rør og rørdæmpere. Så kan man eventuelt suge fra et rum der er fint ventileret og så blæse det ind i bio. Man sætter dæmpere på foran motor (Både på suge og blæse siden) og så sætter man dæmpere foran både udsugning og indblæsning ventiler. Kunne være sådan en motor: https://www.billigvvs.dk/duka-kanalventilator-oe125-mm-1001064 Så skal der nogle bøjninger og ventiler til.
|
||
staalorm
Bruger Oprettet: 25-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vil det ikke kunne betale sig at ha en godt tæppe på også? fedt projekt
|
||
ldplusse
Super bruger Oprettet: 09-August-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 359 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der kommer også et 12mm cutpile gulvtæpe på. Det er sådan et langhåret gulvtæppe hvor hårene stå op. Mangler også beklædning til loftet og på sofa riseren. Har nu lånt en projekter. En Optoma HD25e. Den kan bruges indtil jeg for råd til UHZ65 Laser Projekteren.
|
||
Mr. Duck
Bruger Oprettet: 23-Maj-2011 Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Imponerende lækker bio du har gang i!
Glæder mig til at se flere gode opdateringer.
|
||
ldplusse
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så er bioen så godt som færdig.
Har dog måtte købe en midlertidig projekter. Det blev en Sony WPL 40ES. |
||
Jonas_h
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ser godt ud! Lærredet ser godt nok stort ud fra første række!
Kan ikke huske om jeg har spurgt eller om du har skrevet det, men hvor langt er der fra 1. række til lærred og fra 2. række til lærred? Og hvor bredt er lærredet? Jeg sidder selv i dilemma ift. hvor stort lærred der skal laves.
|
||
ldplusse
Funktioner
Tak(0)
|
|
1. sofa står 3m fra lærred.
2. sofa står ca 2 meter længere tilbage. Der er brug for god afstand mellem de 2 rækker på recliner gør at der skal bruges plads når man ligger ryglæn ned. Lærred er 150" i 16:9 format. Det er på ingen måde for tæt på. Bagerste sofa er hævet 35cm.
|
||
Jonas_h
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er lærred 150" bredt? Diagonalt? Højt? :)
|
||
mkirkelund
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad måtte du slippe for din midlertidige Sony projektor?
|
||
ldplusse
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er 150" diagonalt. Så omkring 350cm bredt.
|
||
ldplusse
Funktioner
Tak(0)
|
|
Til den gode pris af 3100kr, men med en pære på 2500 timer. Så har bestilt en original pære med modul til 1400kr. Så den har kostet mig 4500kr med helt ny pære.
|
||
Besvar | Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |