|
Coolman´s bio. Nu sker der noget. |
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Forfatter | |||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det er sgu blevet fint!!
Må jeg spørge: hvilke retningslinier (hvis nogle) har du fulgt mht. akustikbehandling?
|
|||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|||
![]() |
|||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4334 |
||
Wow, det er 60 graders viewing angle. Sig til hvis du er frisk på et besøg en dag - ville gerne opleve så stort et billede. Jeg har selv leget med tanken, men frygter at det bliver "for meget". Én ting er den kortsigtede wow-effekt som helt sikkert vil være tilstede, men hvad med én eller to film?
|
|||
![]() |
|||
ldplusse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 357 |
||
Det fedt. Du må helt klart gerne komme på besøg. Jeg er skilt, så har en del tid til overs. Har unger denne weekend og ellers er der ledigt. Du har min email, så du skriver bare med nogle dage du kan, så finder vi en løsning.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |