recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Coolshop annullerer ordre
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCoolshop annullerer ordre

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
uffidon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Februar-2007
Status: Offline
Point: 346
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2008 kl. 11:32
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Hos dvd.co.uk sender de ikke film der koster mere end �til Danmark.

Ah ja, det er rigtig - min fejl.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2008 kl. 13:05

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Hos dvd.co.uk sender de ikke film der koster mere end £16 til Danmark.

Er det noget nyt, eller gælder det kun film? Jeg har haft købt PS3 spil derfra, godtnok helt tilbage til sidste år, men der var ingen problemer med det.

Til top
mTs813 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-December-2007
Sted: KBH V, Denmark
Point: 194
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2008 kl. 13:07

Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Dette er et godt eksempel på hvorfor forhandlerforummet blev lukket. Overskriften er helt ud i hampen , passer overhovedet ikke til situationen og har kun til formål at genere coolshop. Hvis jeg var coolshop ville jeg blev stiktosset. Var overskriften "Coolshop annullerer ordre" ville den svare til situationen.

Det korte af det lange er at du ikke er blevet snydt for noget som helst! Har du mistet nogle penge - nej vel.

en fejl fra min side og vil da gerne ændre topic til den overskrift. den er heller ikke dårlig... så hvis en admin kan ændre den til det er det da en god idé.

og hvis der er andre som finder det billigere end det coolshop siger de kan tilbyde og annulere efter så vil jeg da blive meget glad.

Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2008 kl. 13:11
Oprindeligt skrevet af mTs813 mTs813 skrev:

Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Dette er et godt eksempel på hvorfor forhandlerforummet blev lukket. Overskriften er helt ud i hampen , passer overhovedet ikke til situationen og har kun til formål at genere coolshop. Hvis jeg var coolshop ville jeg blev stiktosset. Var overskriften "Coolshop annullerer ordre" ville den svare til situationen.

Det korte af det lange er at du ikke er blevet snydt for noget som helst! Har du mistet nogle penge - nej vel.

en fejl fra min side og vil da gerne ændre topic til den overskrift. den er heller ikke dårlig... så hvis en admin kan ændre den til det er det da en god idé.

og hvis der er andre som finder det billigere end det coolshop siger de kan tilbyde og annulere efter så vil jeg da blive meget glad.

Du kan såmænd selv redigere overskriften, du skal bare redigere dit første indlæg, så er det muligt, at rette overskrift også.

Redigeret af Hans j - 14-Maj-2008 kl. 13:12
Til top
uffidon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Februar-2007
Point: 346
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2008 kl. 13:59
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Er det noget nyt, eller g鎙der det kun film? Jeg har haft k鴅t PS3 spil derfra, godtnok helt tilbage til sidste 錼, men der var ingen problemer med det.

Jeg har lige været inde og kigge, jeg kan sagtens købe spil til over £16 men ikke film.... mærkelig regel
Til top
andefeldt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2008 kl. 14:27
Ja, det er meget underligt.

Jeg har tidligere bestilt Spiderman Trilogy (BD) fra dvd.co.uk (da den var dyrere end den er nu) uden problemer. Jeg har i dag bestilt en dvd-boks til £60 uden problemer.

Jeg har ind i mellem haft en mistanke om, at de ikke ville sende BD film, som ikke var udkommet i fx. DK, men det holder heller ikke, da man nu pludselig ikke kan bestille Spiderman Trilogy (BD) mere.

Jeg fatter minus! Heldigvis kan de BD filmene så bestilles fra Amazon.co.uk, men det bliver bare for dyrt, med mindre man bestiller en stor mængde!
Anders
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8682
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2008 kl. 16:26
Oprindeligt skrevet af uffidon uffidon skrev:

Er det noget nyt, eller g鎙der det kun film? Jeg har haft k鴅t PS3 spil derfra, godtnok helt tilbage til sidste 錼, men der var ingen problemer med det.

Jeg har lige været inde og kigge, jeg kan sagtens købe spil til over £16 men ikke film.... mærkelig regel

De sender film til andre lande end UK fra Schweiz, og derfor holder de sig under toldgrænsen på €22.
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2007
Point: 894
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2008 kl. 16:40
Jeg oplevede at Coolshop annullerede min bestilling på Wii Fit. Det kunne forudbestillest til lige godt 500,- men de skrev så til mig at de ikke kunne levere til den pris og annullerede derfor ordren. Jeg var dog velkommen til at bestille varen til den nye pris som var lige godt 800,-
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2008 kl. 17:09

Oprindeligt skrevet af Sylvest Sylvest skrev:

Jeg oplevede at Coolshop annullerede min bestilling på Wii Fit. Det kunne forudbestillest til lige godt 500,- men de skrev så til mig at de ikke kunne levere til den pris og annullerede derfor ordren. Jeg var dog velkommen til at bestille varen til den nye pris som var lige godt 800,-

Medmindre de har skrevet med forbehold for prisændringer, så er det vist ikke helt efter bogen, at gøre det sådan. Men mon ikke dette forbehold har stået der? Det er ihvertfald det mest normale at gøre ved forudbestillinger.

Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2007
Point: 894
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2008 kl. 18:45

Medmindre de har skrevet med forbehold for prisændringer, så er det vist ikke helt efter bogen, at gøre det sådan. Men mon ikke dette forbehold har stået der? Det er ihvertfald det mest normale at gøre ved forudbestillinger.

Så skal jeg til at kigge de gamle mails igennem, men pt. har de følgende tekst stående ved varer der kan forudbestilles:

"Ved forudbestilling sender vi normalt varen afsted dagen før den officielle releasedato, så du modtager varen til release. Vi tager dog forebehold for udskudte releasedatoer samt forsinket levering." ´

Så her tager de ikke højde for en højere pris.

Men omvendt er det ikke noget jeg gider at hidse mig op over, for en pris på lige under 500,.- for Wii Fit med board og det hele er jo for godt til at være sandt. Det er ligesom hvis man ser et fladskærmstv til en krone i Fona. Der er der heller ikke noget at komme efter da det hedder ond tro.

Til top
mTs813 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-December-2007
Sted: KBH V, Denmark
Point: 194
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2008 kl. 20:43
Oprindeligt skrevet af Sylvest Sylvest skrev:

Så skal jeg til at kigge de gamle mails igennem, men pt. har de følgende tekst stående ved varer der kan forudbestilles:

"Ved forudbestilling sender vi normalt varen afsted dagen før den officielle releasedato, så du modtager varen til release. Vi tager dog forebehold for udskudte releasedatoer samt forsinket levering." ´

Så her tager de ikke højde for en højere pris.

Men omvendt er det ikke noget jeg gider at hidse mig op over, for en pris på lige under 500,.- for Wii Fit med board og det hele er jo for godt til at være sandt. Det er ligesom hvis man ser et fladskærmstv til en krone i Fona. Der er der heller ikke noget at komme efter da det hedder ond tro.

jeg ved godt at hvis man ser noget til en usansynlig lav pris at man kan være i ond tro, og så er budet ikke gældende. men nu er det ikke usansynligt lavt i og med at coolshop sælger importvare, og prisen ikke er højere i udlandet.
med det wii fit som du har set kan der da heller ikke tales om at være i ond tro. og du bestilelr vel da heller ikke en vare og så ikek forventer du får den, så kan slet ikke sætte mig ind i at du bare er ligeglad med at de får dig ind i "butikken" med falsk reklame.
jeg vil så tro at hvis man læser reglerne på coolshop tager de forbehold for pris fejl. men i mit tilfælde er det jo ikke den forklaring jeg har fået.
Til top
Scubaghost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Sted: Norsjælland
Point: 1178
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2008 kl. 23:36

Som jeg har sagt før og så sent som i dag på xboxlife.dk, hvor der OGSÅ er utilfredse kunder i COOLFLOP.

De graver stille og roligt deres egen grav - og det undrer mig.......

Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu