|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Nationen lider af stress... så behøver jeg ikke sige mere..
Vi alle lider under press fra procedure og metoder som skal sikre vores hverdag.. Så må postdk bare betale ved kasse 1, og det gør de så..Med underbetalte medarbejdere kan du ikke forvente topdollar service.. Og det skal jo så lige siges at coolshop fører samme politik, de har jo sat prisen herefter. Du kender det nok selv fra supermarkedet, plastic poser er ikke hvad de har været, og alligevel sælges de alle steder..(sikker indpakning) |
|
![]() |
|
Bobcat3003 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Post Danmark bahandler alle forsendelser af lort til, og så er jeg egentlig ligeglad med hvor travlt de har, kan de ikke klare presset må de jo udvide med flere folk. Jeg vælger at kalde det for dårlig service når de mishandler pakker/breve. Som "øjenvidne" kan jeg så også fortælle at dem der står og sortere pakker i postcentrene, er pænt ligeglade med hvad pakkerne er labelt med. Da jeg var der som ungarbejder, fandt en del folk det sjovt at skyde til måls med pakkerne (kaste dem ned i sækkevognene fra længere afstand). Fuldstendigt uacceptabelt. Nå men tror denne tråd er ved at tage en lidt uheldig drejning, så måske man bare skulle snakke om hvor dejlig billige disse blu-ray skiver nu en gang er. |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Jeps. Jeg skal ihvertfald bestille en sjat film derfra ![]() |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Dejligt at se.. Det kan forhåbenligt være med til at sparke gang i lavere priser på HD i Danmark sådan generelt. Dog syntes jeg de skulle skilte bedre med når filmen ikke indeholder danske tekster, så folk ikke får købt noget forkert. Det er også ærgeligt at det lader til at være noget import fra et andet EU land. Man må vel konkludere at de danske distributører ikke rigtigt er parate til at snakke priser med endnu? |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
hmm.. Og ja, de burde gruppere "uden tekst/med tekst", for det er da surt, man skal klikke på hver film for at se beskrivelsen "uden tekst" , når nogle danskere nu godt vil have tekster på. |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Tror næppe coolshop importere film som er anden region som ikke kan afspilles på danske konsoller
![]() Kan være de har fundet et godt sted i England hvor de impotere fra, men det skal jeg ikke kunne sige |
|
![]() |
|
RigoRigo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() |
hov! kostede de ikke 149 alle sammen til at starte med, nu er der en del til 179
|
|
BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray
streetwear |
|
![]() |
|
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Nej, der har hele tiden været nogle til 179,-
|
|
Anders
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |