|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
![]() |
Herfra kan jeg også kun sige SUPER SERVICE. INGEN PROBLEMER. Redigeret af superkdx - 03-November-2008 kl. 14:17 |
|
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12 Philips HTS 9540/12 Philips SRU8015 2 x AppleTv 3 iphone 5 16 GB MacBook Pro 13" Apple Time Capsule 2TB 2 x Airport Express |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Jeg har prøvet det samme, som du beskriver - skulle bruge et spil til en fødselsdagsgave. Fik ovenikøbet en snak med deres chat- service, som lovede, at det nok skulle komme hjem. Hvilket det så aldrig gjorde og efter 2 mails, hvor de skrev at de ikke vidste hvornår det ville komme. blev det afbestilt og købt andet sted. Ellers kan absolut godt anbefale stedet, har købt flere gange der. Billigt og hurtigt. |
|
![]() |
|
tueholmgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 352 |
![]() |
Super butik - god personlig service - hurtig responstid - meget højt informationsniveau ifb. med en venteliste til PS3-køb :-) ... jeg vil med glæde anbefale Coolshop :-)
|
|
T H Æ K T |
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
![]() |
Har kun har haft gode oplevelser med dem
![]() |
|
![]() |
|
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Hvis der er en hjemmeside som du gerne vil tjekke kan man evt. benytte sig
af trustpilot.dk og så skrive web adressen i søgefeltet, så får du andres meninger om stedet. Ved godt at forretningen selv kan anbefale sig selv under flere navne, men alligevel et ok site... |
|
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|
![]() |
|
slettet.18124 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
![]() |
- Redigeret af Jan.Larsen - 01-Februar-2009 kl. 12:43 |
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
Den bedste spil shop i danmark
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Fyllgrafen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
har lige købt en playstation 2 og nogle spil vi skulle bruge på arbejde - kanon service og leveringstid. Eneste minus var de ikke sendte har bedre betalingsbetingelser når det var til et firma - men omvendt så er det også i orden de tager betaling for deres varen inden de sender.
Mvh Anders |
|
![]() |
|
ashdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
![]() |
Har også handlet der flere gange, ingen problemer på nogen måde.
|
|
![]() |
|
theripper ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2008 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Nu hvor coolshop bliver nævnt, har jeg lige et enkelt spørgsmål. På deres hjemmeside har de mange blu-ray film til 149, men der står intet om region og sådan under info. Skal man tro på at de kan afspille på en ps3 eller at de er fra en anden region? |
|
![]() |
|
Ponduus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Har købt en enkelt film fra coolshop. Den kunne afspilles på en ps3. Kunne næsten forestille mig, at det gælder alle deres film. Ellers kunne du jo sende en mail til deres kundeservice. |
|
![]() |
|
roldsgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
Tak for ALLE jeres svar! Mit umiddelbare indtryk er da også, at de er professionelle osv., men jeg bestilte en PS3 remote i søndags og snakkede med coolshop via deres chatservice mandag hvor de fortalte, at den ville blive sendt med posten samme dag (mandag). I dag tirsdag har jeg så endnu ikke modtaget den. Under "min konto" står den som værende sendt den 3 november og det skulle (for mit vedkommende) da være første gang at Post Danmark tager mere end én dag at nå frem med pakken til mig?! Jeg har yderligere også fået tilsendt en faktura via mail i dag....sender de ikke først den normalt når pakken er modtaget etc.? Eller laver de den når de sender pakken? Jeg venter i hvert fald stadig på min pake...øv øv :-( |
|
Sony KDL-40E4000
Sony KDL-26E4020 Forstærker: Denon AVR-2808 Højttalere: Scandyna Minipods White Sub: B&W ASW608 Afspiller: PS3 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |