recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Copyprotection!!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCopyprotection!!!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Gehalten Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: Copyprotection!!!
    Sendt: 03-Januar-2006 kl. 01:32
Hvad gør man når en af ens DVD'er er Copy-protectet??? Er der et program som kan fjerne det??
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Point: 1660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2006 kl. 02:01

Ifølge dansk lov om ophavsret er det ikke tilladt at fjerne digital kopibeskyttelse med henblik på at kopiere film eller musik, men dog med henblik på at afspille.

Et hjælpeprogram som AnyDVD kan bruges til at fjerne kopibeskyttelse på DVD'er så de kan afspilles og læses af de fleste programmer. Det betyder at det også er muligt at bruge programmet ulovligt hvis man bruger et andet program til at kopiere DVD'en.

Andre programmer findes også som kan fjerne kopibeskyttelse og kopiere, men dem må du selv finde på nettet, hvis det er det du vil.

Vi er ikke hellige her på forummet, men vi fortæller gerne hvad der er lovligt og ulovligt, og vi vil til gengæld ikke hjælpe nogen med at begå ulovligheder.

Ikke dermed sagt, at du havde planlagt noget ulovligt.

Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
Gehalten Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-December-2005
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2006 kl. 03:29
tak skal du have...
Nu kan jeg brænde flere 1000 DVD'er og sælge dem og gøre mig stinkende rig....

Ej spøg til side, skal ikke brænde DVD'er....
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu