recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Corel Videostudio Pro X2 og Youtube videoer.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCorel Videostudio Pro X2 og Youtube videoer.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Direkte link til dette indlæg Emne: Corel Videostudio Pro X2 og Youtube videoer.
    Sendt: 20-November-2009 kl. 06:08
Hej.
 
Som man kan læse i et andet emne, er det lykkedes mig at downloade en lang række videoer, fra World Cup finalen i bueskydning, fra Youtube i MP4 filformat. Og som man også kan læse kan jeg nu indlæse disse videoer og arbejde med dem i min nyerhvervede version af videostudio - Corel Videostudio Pro X2. Så langt så godt.
1) Det ser ud til at videostudio regner ud at projektet fylder 15-17 GB på DVD - selvom MP4 filerne tilsammen fylder 1,7 GB - og ca. 4½ timer. Hvad gør jeg nu?
a) Kan videostudio rendere projektet så det kan være på én DVD og hvordan gør man det?
b) Jeg kunne også overveje at dele projektet på 2 DVD'ere - men de vil stadig skulle presses sammen - men hvis svaret på a) er ja, kunne det være en overvejelse værd.
c) Jeg kunne også overveje at dele projektet på 2 dobbelt lags DVD'ere. Men for det første så skal jeg så først købe sådanne og for det andet ved jeg ikke om min DVD-brænder understøtter dem. Hvordan finder jeg ud af det?
 
2) Der er både semifinaler og finaler og hver af dem er et videoklip. Nu kunne jeg godt tænke mig at DVD-menuen kommer til at se sådan ud at man kan vælge enten semifinaler eller finaler (som om der var to film på DVD'en). Men jeg kunne også godt tænke mig at man kunne gå ind i en undermenu under hhv. semi og finaler, hvor man så kunne vælge mellem de enkelte skydninger og kun se lige dén video.
a) Først hvordan får jeg klippene fra semifinalerne og klippene fra finalerne til at fremstå som to forskellige film, med hver deres thumbnail i DVD-menuen? Skal jeg lave et videoprojekt for hver film jeg ønsker på den endelige DVD og så hente disse to projekter ind i den menu hvor jeg opbygger DVD'en?
b) Dernæst hvordan får jeg lavet under-DVD-menuen til hver af de to film?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu