|
Cornered Audio Systems- spørgsmål |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-December-2016 kl. 09:51 |
Er der nogen der har erfaringer med de disse højtaler? Jeg skal bruge dem til de 4 ekstra kanaler til atmos. Jeg har loft til kip og havde forestillet mig at der kunne placeres 2 i hver side, monteret der hvor loftet begynder og skråne, altså der hvor selve væggen slutter. Nogen der noget input?
De ser jo rimelige diskrete ud, SA Talent er ikke den rigtige option da de er for firkantet og ikke peger ned af, de kunne løses med et beslag men så bliver det for klodset at se på.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
renep ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2008 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 230 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruger C3 som surr. back og C4 som surr. da jeg har vinduer og fløjdøre ud for lyttepositionen. De gør det udmærket, men ville vælge C4 alle steder hvis jeg skulle gøre det om - den er meget bedre end C3.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |