|
Corona: For tidligt med delvis åbning? |
Besvar | Side <1 2345> |
Forfatter | ||||
Hajsa
Super bruger Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
ChrisJJ, det undrer mig lidt så klog du giver udtryk for at være, at du så stadig “kun” er sygeplejerske, ikke at det ikke er godt nok, men du udtaler dig bare om nogle ting bla. det med at flere skal smittes at det er løsningen. Mit spørgsmål til dig det er.
Kender du konsekvenserne af den sygdom på længere sigt? for jeg tror vi er mange der er ret utrygge ved “tiden efter corona” der vil komme. I starten gjorde man meget ud af at fortælle at corona “kun” var ligesom en influenza, der stod flere “kloge” i hvide kitler og tilsluttede sig denne påstand, til trods for at modstridende oplysninger på denne påstand allerede havde floreret ude i den store verden, de er så idag blevet meget klogere. Kan du ikke præcisere hvad du ligeledes mener med at vi alle skulle gå konkurs som du skriver, jeg vil bare lige forsikre mig om at du har styr på hvad det egentligt er du skriver? Fortsat god dag til jer allesammen derude og nyd det gode vejr efter myndighedernes anvisninger også selvom i skulle være uenige med dem. Jeg kender ikke løsningen på denne virus, men jeg ved at det jeg gør føles på nuværende tidspunkt rigtigt for mig.
Redigeret af Hajsa - 08-April-2020 kl. 11:20 |
||||
Hajsa
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Har du læst og forstået det jeg skrev? Ja ok noget af det har du da, for der kom da nogle tilkendegivelser på formodninger som nok bare vare taget ud af det blå, for jeg skal da love for at du maler en vis herre væggen herinde. Du sparker døren ind i dette Forum og brokker dig over at der bliver snakket om corona, men er efterfølgende den der er mest aktiv er det ikke korrekt? Ret mig hvis jeg tager fejl. Hvis jeg ikke tager fejl så synes jeg du skal sørge for at slappe af så du kommer frisk og udhvilet på job, det tror jeg alle vil sætte stor pris på, for i gør og kan gøre en kæmpe forskel rundt omkring på de fleste danske hospitaler.
|
||||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Så er niveuet lagt. Tak for kaffe.
|
||||
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1109 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
.
Redigeret af Frank13 - 10-August-2020 kl. 01:19 |
||||
Hajsa
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvis du skal spille smart PerW, så huske for en anden gangs skyld ikke at manipulere med det skrevne, det er så dumt at gøre, før eller siden bliver man taget med bukserne nede.
|
||||
Prospect
Guld medlem Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det er jo det du har skrevet?
|
||||
Hajsa
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvad står der så efter det han har nøjes med at indsætte.??? Det handler kort og godt om, at ChrisJJ kommer bragende ind og brokker sig over, der bliver debatteret corona og han så på en meget arrogant måde spørger til de deltagendes profession, som om at han som sygeplejerske ved alt om denne sygdom. Han burde ikke som sygeplejerske udtale sig om dette overhovedet i det offentlige rum, tror de respektive styrrelser vil sætte pris på at sådanne info kommer oppefra i systemet. Men ja han er “kun” en sygeplejerske og ikke at det ikke er godt nok, men han burde lade andre om at udtale sig.
Redigeret af Hajsa - 09-April-2020 kl. 12:42 |
||||
Henrik_s
Guld medlem Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Sjovt, jep opfatter ikke ChrisJJ kommer bragende og jeg finder ham ikke arrogant, når han spørger om profession. Klaus
|
||||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Samme her... Og hvad er problemet? Man kan jo bare undlade at svare, hvis man ikke lyster!! Men det ser ud til at han har forladt skuden...
|
||||
Hajsa
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja han er over alle bjerge
|
||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja, desværre. Klaus
|
||||
Besvar | Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |