recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Cover til iPhone 5, hvad har I valgt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Cover til iPhone 5, hvad har I valgt?

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Cover til iPhone 5, hvad har I valgt?
    Sendt: 06-Januar-2013 kl. 14:53
Jeg leder efter inspiration og gode forslag til iPhone 5 covers. Hvad har I valgt? Bare for at være nysgerrig.

Håber nogle vil være med Smile
          
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2013 kl. 17:47
Jeg har købt et læder sleeve til at have i lommen, så iPhonen stadig er sig selv når man betjener den. Sleevet bliver så blot i lommen når man hiver telefonen frem. Sena laver nogle helt tynde nogle, som ikke fylder mere end et helt tyndt cover i lommen.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 09:48
Pas på med covers. Covers har gennem tiden faktisk lavet flere skrammer på mine iPhones end uheld. Hvis der kommer skidt eller sand ind bag bumperen eller bagcoveret og det ligger og kører rundt så slider det mærker i telefonen.

Min iPhone 5 har flere "hvide/grå" pletter bag på pga sandkorn som har gnavet sig igennem den sorte overfladebehandling
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 540
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 10:06
iphone 5 er ikke beregnet til covers, de ridser i belægningen, efter jeg har fået min iphone 5 udskiftet og ikke bruger cover har den ingen ridser, den gamle i bumper var totalt ridset pga bumperen
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 540
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 10:17
og desuden er en tlf i cover som bekendt grim
Til top
Pastorius Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Februar-2008
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pastorius Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 15:02
Lædersleeve fra Indigo her.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 17:47
Jeg ved godt det ikke pynter, men jeg har fået mig en iPhone 5 for to dage siden, og den var nærmest født med en én cm. lang ridse nede i det nederste glas bag på telefonen. Jeg kan i hvert fald ikke se det skulle være mig der har ridset den, da jeg opdagede det ca. 12 timer efter jeg havde fået den, og der havde den stort set bare lagt i min seng i opladeren, da jeg ikke havde tid til at se på den med det samme.

Så jeg tænkte jeg hellere må få mig et cover, for ikke at lave flere. Godt nok er ridsen bag på, men det er da stadig skide irriterende at opdage sådan en ridse blot 12 timer efter den blev pakket ud af kassen. Øv!

Jeg har købt mig et "click-on" cover fra CaseMate (barely there hedder det), som dækker bagsiden og siderne rundt om telefonen. Det samme cover havde jeg gode erfaringer med fra min iPhone 4/4S. Den gang hørte/læste jeg også at click-on covers til bagsiden af telefonen skulle ridse, men jeg oplevede ikke en eneste, men om jeg bare var heldig, det ved jeg ikke.

Alternativet må være sådan et læder-sleeve. De ser lækre ud, og som der bliver skrevet, så er iPhone'en sig selv, når den bliver betjent.

Tak for jeres svar!

Er det rigtigt fundet?



Redigeret af ladiesman217 - 07-Januar-2013 kl. 17:54
          
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 540
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 18:01
hvis den havde en ridse fra start er det da bare at få den byttet, det burde ikke være noget problem da Apple godt er klar over der er problemer med ridsede tlfer ud af boksen, 4S havde du i gen problemer med fordi rammen ikke var sort som den er på 5eren, 5 eren bliver ridset i cover
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 18:13
Ja, jeg tænkte også på at gå ned for at få den byttet, men det var lørdag formiddag jeg fik den, og opdagede det så senere om aftenen, og søndag havde de lukket, så jeg orkede ikke skulle ned og forklare dem det i dag, da de jo bare kunne sige jeg nok havde lavet ridsen selv om søndagen, og det er jo trods alt bare en enkelt ridse bagpå, og man skal ikke glemme det er en brugsgenstand, så den vil jo på et eller andet tidspunkt få en alligevel. Så skidt pyt, men stadig lidt øv

Du har nok ret i det med aluminiums kanten på 4'ern, så man kan ikke se ridserne så godt, som man kan på den sorte kant. Men så bruger du bare din uden cover? Hvad så den dag du måske taber den ud af lommen og den lander på et hjørne. Der ville et cover jo måske redde dig fra en stor skramme?
          
Til top
Pastorius Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Februar-2008
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pastorius Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 18:16
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Tak for jeres svar!

Er det rigtigt fundet?


Jep, for mit vedkommende. Jeg kan godt li' den har sådan en snip man kan hive i for at få telefonen op.

Det er ikke lutter lagkage. Det er ikke altid jeg husker at få lagt den tilbage i sleevet, eller husker at få sleevet med, når jeg går nogle steder. Men det er det bedste kompromis jeg kan finde mellem at passe på telefonen og kunne bruge den fornuftigt (fx når den skal sættes fast i bilen).
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 19:38
Jeg brugte éen som i sidste link til min gamle 4er; den kunne jeg godt savne til min 5er. Mest når den ligger i tasken og roder rundt. Bruger dog en en iPodsok som erstatning indtil videre.
Til top
MDHell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 928
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MDHell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 20:29
Jeg bruger sådan en, der er både magnet bagpå, så man kan sætte telefonen på metaloverflader og en lille holder til bilen (eller hvor man sætter den). der følger skærmbeskyttelse med.
 
 


Redigeret af MDHell - 07-Januar-2013 kl. 20:29


Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu