recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Cover til iPhone 5, hvad har I valgt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Cover til iPhone 5, hvad har I valgt?

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 20:34
Det er det rigtige Sena cover du linker til. Jeg prøvede dog også ar bestille det hos MytrendyPhone, men selvom de skrev at den var på lager, så havde de den ikke. Efter 14 dages ventetid, så købte jeg hos Eplehuset i stedet.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vistrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 20:55
De sidste mange covers jeg har haft, har været læder sleeves. Klart det fedest. Diverse gummi og plast covers ligner lort og så ridser det mere end det beskytter.


LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 23:20
Okay, så vil jeg kigge efter et flot læder sleeve, og det lyder til at Sena laver nogle gode, det ser også godt ud.

Men er der andre læder tasker, som I kan anbefale? Hvis det bliver svært at skaffe et fra Sena?


Bare rimelig surt at høre de der bagcovers (click-on) ridser så meget. Hvorfor fanden laves de så?!!!! CryClap


Redigeret af ladiesman217 - 07-Januar-2013 kl. 23:24
          
Til top
MATRIX Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-November-2008
Status: Offline
Point: 265
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MATRIX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 08:39
Jeg bruger selv dette
http://www.thesnugg.com/smartphone-cases/iphone-5-cases/snugg-iphone-5-ultra-thin-pc-skin-case-cover-white.aspx

Syntes at det er fedt at det ikke fylder ret meget, når man nu har en iPhone 5 :)


Redigeret af MATRIX - 08-Januar-2013 kl. 08:41
Til top
Sool Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 08:45
Jeg er også af den holdning af man ikke skal smide sin telefon i et cover, den er sq lavet til at blive brugt, ridser eller ej.

Og så ser det altså bare fjollet ud :)

Men derfor kan man jo fint passe på den med et sleeve til transport.

Jeg har valgt et lavet af filt, da jeg ikke er "til læder" ;)



Det er handmade fra en eller anden gut/gutinde i Israel og det nåede frem efter 6 dages tid, var åbnet af tolden, men jeg blev ikke pålagt moms eller told.

http://www.etsy.com/listing/110776928/iphone-5-sleeve-iphone-case-iphone-cover?
ref=sr_gallery_23&ga_search_query=iphone+5+sleeve&ga_order=most_relevant&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=DK&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmadeiphone+5+sleeve
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 09:39
Den primære grund til at jeg valgte Sena er, at deres sleeve er super tyndt, men samtidigt har fået tilføjet et glat inderside, så det ikke er den mere "rå" læsderbagside der er ind mod telefonen. Jeg har haft disse sleeves fra Sena til alle mine iPhones og øvrige telefoner, dvs. jeg har brugt dem i MANGE år efterhånden - de holder bare p... godt.

De sidder lidt tight i de første uger, men derefter kan man nemt fiske telefonen op af lommen - alternativt skal man lige udvide den lidt med håndkraft af og til indtil den er tilpas løs i fittet.

Jeg er ikke selv så vild med sleeves, der fylder for meget i lommen. Jeg har købt en slim telefon og det skal ikke ødelægges af hverken cover eller et bulky sleeve.

Problemet med covers og cases er, at der altid vil komme en lille smule skidt ind i dem når de ligger i lommen. Herefter ligger skidtet og bliver trykket ret hådt mod telefonens forholdsvis bløde alu, og skaber derved endnu værre ridser end hvis telefonen blot raslede rundt i lommen.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 17:44
Tak for jeres svar... Det lyder endnu engang til at sleeves/tasker er mest populære, men så er telefonen jo heller ikke cover når man bruger den.

Måske jeg skulle beholde mit click-on cover fra CaseMate til når jeg skal i byen. Der er det nok ikke så praktisk at skulle hive telefonen ud af coveret hele tiden, i en 10 hestes brandert, og så er telefonen trods alt lidt beskyttet
          
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6657
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 18:32
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Tak for jeres svar... Det lyder endnu engang til at sleeves/tasker er mest populære, men så er telefonen jo heller ikke cover når man bruger den.

Måske jeg skulle beholde mit click-on cover fra CaseMate til når jeg skal i byen. Der er det nok ikke så praktisk at skulle hive telefonen ud af coveret hele tiden, i en 10 hestes brandert, og så er telefonen trods alt lidt beskyttet


Hvad med et silicone-cover, når du skal i byen. Så falder iPhonen heller ud af lommen, når du står på hovedet
Venlig hilsen
KB
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 18:37
Ha ha, du har en pointe Brixen, men mine jeans er ret så stramme (på grund af mine enorme lår) LOL, så telefonen falder aldrig ud det er det nye! 
          
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 19:25
Ellers kommer der et "armbåndsur" fra Apple, som kan meget af det en tlf kan. Se fra 2.00 inde i videoen
Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 408
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 19:52

Hej !
Lære aldrig at forstå hvorfor ! -  når nu man har købt en "design-perle" ... hvorfor så gemme den væk ?

Any way.... _skal_ det være er denne her et must Wink

http://www.euroman.dk/gadgets-og-design/det-onsker-vi-os/skudsikker-iphone/

Bond Cool
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 21:56
bbond jeg forstår det heller ikke, men jeg er en "klovn" til at passe på mine ting, og jeg kan godt li når de ser flotte ud, så det hænger ikke rigtig sammen. Derfor går jeg gerne med et cover når jeg skal ud og ikke bare sidder hjemme på kontoret!

Men det cover der ser nu meget fedt ud, måske man skulle overveje sådan et, haha!

Kampus: Det ur er allerede på ønskelisten. Total ubrugeligt/underligt, men jeg kan lige så godt lade være, for jeg ved jeg ender med at få det LOL Confused Big smile


Redigeret af ladiesman217 - 08-Januar-2013 kl. 21:57
          
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu