|
Cover til iPhone 5S |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
Basknudsen
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skal ikke sælge noget om et år, den Tlf. jeg kommer fra er en 3GS ;-)
De covers fra Carved, bliver de limet på bagsiden? Mvh. Lasse |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
Basknudsen
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilket et bruger i til skærmen?
|
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
Flubber
Bruger Oprettet: 30-August-2009 Status: Offline Point: 161 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det afhænger af om du køber case eller skin. Jeg har købt en case. Helt præcist denne: http://www.carved.com/shop/iphone-5/wood-cases/ebony-world-map-inlay-iphone-5-clear-case.html
Den bliver bare sat på ligesom alle andre cases. Jeg har ikke skærmbeskyttelse på min. Og for at svare på hvorfor en case: Min gamle iPhone 4 havde jeg i tre år. Jeg nåede at ødelægge skærmen to gange og bagsiden tre gange. Det har jeg ikke lyst til igen. Derfor en case
|
|
papman
Bruger Oprettet: 30-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger selv det her. En smule dyrt, men meget lækkert.
|
|
Loberg
Junior bruger Oprettet: 03-Januar-2012 Status: Offline Point: 43 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har haft både iphone 4 - 4's og nu 5 og har aldrig haft case på nogen af dem, har en lille søn som har brugt den rigeligt, og derved blevet tabt rigtig mange gange, er håndværkere, og har den altid sammen med nøgler i lommen osv, og har endnu aldrig smadret en skærm der på, så jeg kan ikk se hvad sådan en case skulle nytte.
|
|
Juiceren
Super bruger Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 259 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har bestilt nedenstående i dag efter at have set den "gamle" version hos en kollega.
Kan findes på ebay.co.uk for lidt under 230kr m. fragt.
|
|
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
|
|
Vistrup
Guld medlem Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
Funktioner
Tak(0)
|
http://coverme.dk/products/l-der-iphone-5-sleeve
|
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
Basknudsen
Funktioner
Tak(0)
|
Hej,
Jeg endte med at købe http://www.case-mate.com/iPhone-5-Cases/Clear-iPhone-5-Barely-There-Cases-2272_10189-opt.aspx Samt http://www.mytrendyphone.dk/shop/iphone-5-5s-88379p.html Så må vi se om det er fedt eller om jeg må i gang med at lede igen (ender dog nok med nogle af jeres bud også). Tak for hjælpen. Mvh. Lasse |
|
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der skal da ikke noget på skærmen. Det ødelægger det "feel", der er. Hvis der er cover på resten af telefonen kan skærmen da aldrig blive ridset. |
|
Vistrup
Guld medlem Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
Funktioner
Tak(0)
|
Brug dog et læder sleeve. Tlf'en er beskyttet i lommen men man har stadig følelsen af den "rene" Tlf når man bruger den. Det er IMO synd at pakke den ind i ofte billige plastik covers. Det ødelægger designet, følelsen af at stå med en kvalitets Tlf i hånden og dermed en stor del af hele ideen med at købe en iphone.
Jeg kommer aldrig til at forstå det. |
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
Basknudsen
Funktioner
Tak(0)
|
Det er derfor jeg har købt et gennemsigtigt, men nu må vi se, for jeg er enig med dig i, at følelsen og designet ryger lidt med et cover.
|
|
|
|
Basknudsen
Funktioner
Tak(0)
|
Er der egentlig nogle af jer der ved om det er et problem at flytte kontakter osv. fra en 3GS som ikke kører iOS 7 til en 5s?
|
|
|
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |