recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Cover til iPhone 5S
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Cover til iPhone 5S

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2013 kl. 21:03
Skal ikke sælge noget om et år, den Tlf. jeg kommer fra er en 3GS ;-)

De covers fra Carved, bliver de limet på bagsiden?

Mvh. Lasse
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2013 kl. 21:06
Hvilket et bruger i til skærmen?
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
Flubber Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-August-2009
Point: 161
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flubber Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2013 kl. 21:30
Det afhænger af om du køber case eller skin. Jeg har købt en case. Helt præcist denne: http://www.carved.com/shop/iphone-5/wood-cases/ebony-world-map-inlay-iphone-5-clear-case.html
Den bliver bare sat på ligesom alle andre cases. Jeg har ikke skærmbeskyttelse på min.

Og for at svare på hvorfor en case: Min gamle iPhone 4 havde jeg i tre år. Jeg nåede at ødelægge skærmen to gange og bagsiden tre gange. Det har jeg ikke lyst til igen. Derfor en case Smile
Til top
papman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Maj-2005
Point: 218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér papman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2013 kl. 22:22
Jeg bruger selv det her. En smule dyrt, men meget lækkert. 
Til top
Loberg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Januar-2012
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Loberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2013 kl. 09:14
Har haft både iphone 4 - 4's og nu 5 og har aldrig haft case på nogen af dem, har en lille søn som har brugt den rigeligt, og derved blevet tabt rigtig mange gange, er håndværkere, og har den altid sammen med nøgler i lommen osv, og har endnu aldrig smadret en skærm der på, så jeg kan ikk se hvad sådan en case skulle nytte.
Til top
Juiceren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Point: 259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2013 kl. 13:37
Har bestilt nedenstående i dag efter at have set den "gamle" version hos en kollega.
Kan findes på ebay.co.uk for lidt under 230kr m. fragt.
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
Til top
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-November-2007
Point: 1179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vistrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2013 kl. 20:54
http://coverme.dk/products/l-der-iphone-5-sleeve
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2013 kl. 22:03
Hej,

Jeg endte med at købe http://www.case-mate.com/iPhone-5-Cases/Clear-iPhone-5-Barely-There-Cases-2272_10189-opt.aspx

Samt http://www.mytrendyphone.dk/shop/iphone-5-5s-88379p.html

Så må vi se om det er fedt eller om jeg må i gang med at lede igen (ender dog nok med nogle af jeres bud også).

Tak for hjælpen.

Mvh. Lasse
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6661
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2013 kl. 22:09
Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Hvilket et bruger i til skærmen?

Der skal da ikke noget på skærmen. Det ødelægger det "feel", der er. Hvis der er cover på resten af telefonen kan skærmen da aldrig blive ridset.

Til top
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-November-2007
Point: 1179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vistrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2013 kl. 22:12
Brug dog et læder sleeve. Tlf'en er beskyttet i lommen men man har stadig følelsen af den "rene" Tlf når man bruger den. Det er IMO synd at pakke den ind i ofte billige plastik covers. Det ødelægger designet, følelsen af at stå med en kvalitets Tlf i hånden og dermed en stor del af hele ideen med at købe en iphone.

Jeg kommer aldrig til at forstå det.
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2013 kl. 22:23
Det er derfor jeg har købt et gennemsigtigt, men nu må vi se, for jeg er enig med dig i, at følelsen og designet ryger lidt med et cover.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2013 kl. 22:25
Er der egentlig nogle af jer der ved om det er et problem at flytte kontakter osv. fra en 3GS som ikke kører iOS 7 til en 5s?
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu