Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
T-teknik
--
Bruger er stoppet
Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1989
|
Sendt: 27-December-2008 kl. 16:36 |
Kampus skrev:
Kan du heller ikke ved hjælp af SUB knappen bladre mellem teksterne? Var ikke klar over det er alm dvd. |
SUB hjælper intet.
I øvrigt virker det mærkeligt, CDON kommer forskellige anvisninger på indstilling af afspilleren, når jeg har sagt til dem, at der ikke er danske tekster.
- Kunden har ret indtil det modsatte er bevist.
Kan jeg i øvrigt få nedslag i prisen i form af tilbagebetaling, hvis jeg accepterer DVD´en med svenske tekster?
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 27-December-2008 kl. 16:52 |
T-teknik skrev:
Kampus skrev:
Kan du heller ikke ved hjælp af SUB knappen bladre mellem teksterne? Var ikke klar over det er alm dvd. |
SUB hjælper intet. I øvrigt virker det mærkeligt, CDON kommer forskellige anvisninger på indstilling af afspilleren, når jeg har sagt til dem, at der ikke er danske tekster.
- Kunden har ret indtil det modsatte er bevist.
Kan jeg i øvrigt få nedslag i prisen i form af tilbagebetaling, hvis jeg accepterer DVD´en med svenske tekster? |
Nedslag ville være en mulighed. Ved ikke med CDON, men dvdstrax gav mig et nedslag på 20% for buler i BOB boxen.
|
 |
Infinity
Guld medlem
Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Point: 1078
|
Sendt: 27-December-2008 kl. 17:08 |
Kunne du ikke tage og fortælle os hvilken DVD der er tale om.
Måske kan vi hjælpe dig!
|
mvh Infinity
|
 |
Strange
Guld medlem
Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
|
Sendt: 28-December-2008 kl. 15:53 |
Det kan i en forstand betegnes som falsk markedsføring, men man kunne formode at de pågældende ikke har været i ond tro når det er så udbredt som det er.
Man skal dog naturligvis kunne ophæve købet da man har købt det under andre forudsætninger end man egentlig fik.
|
 |
HeartWare
Guld medlem
Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4808
|
Sendt: 28-December-2008 kl. 17:17 |
Jeg går ud fra, at du har købt det via enten DanKort eller et internationalt kreditkort udstedt i Danmark?
Hvis ikke CDON vil makke ret mht. returnering, så kan du nemlig i dette tilfælde gå i banken og få dem til at lave en tilbageførsel af pengene med den begrundelse, at du ikke har fået det du bestilte. Det SKAL banken gøre, og så er det op til CDON at BEVISE, at du har modtaget det du har bestilt. Kan de ikke det, så kan de intet stille op.
Når du så på denne måde har fået tilbageført pengene, så skriver du en mail til dem, hvor du gør opmærksom på, at den forkerte forsendelse kan afhentes hos dig ifølge nærmere aftale inden de næste 14 dage, ellers betragter du forsendelsen som en gave, som du dermed beholder. Du er ikke forpligtet til at gå på posthuset med pakken - de må selv komme og afhente den (du bør selvfølgelig vise dig fra din flinke side og sige, at hvis de sender en frankeret, adresseret returkuvert, så kan du godt sende disken retur deri).
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver
|
 |
T-teknik
--
Bruger er stoppet
|
Sendt: 28-December-2008 kl. 17:35 |
Der er nu en åbning i dialogen med CDON
- de mener det en fejl, og at de har en anden med danske undertekster, som de vil sende med en returkuvert.
- Jeg har mine tvivl, men afventer.
Da CDON stadig giver mulighed for giro betaling,
har jeg valgt at fastholde den form.
Som i dette tilfælde.
Men jeg har lært det, at hvis der ikke er andre muligheder og filmen skal være i min samling,
så vil jeg købe en udenlandsk udgave.
Ellers mener jeg, man bør holde sig til danske udgaver, som nok er mere reelle.
|
 |
T-teknik
--
Bruger er stoppet
|
Sendt: 03-Januar-2009 kl. 15:52 |
Posten kom i dag
- men glæden blev kort, idet den "nye" DVD heller ikke har danske undertekster.
Foruden coveret var smadret og den nye DVD har præg på slid fra Post Danmark.
CDONs regel om, at en returforsendelse er med nyt girokort som derefter slettes, når de modtager den gamle, har jeg bedt om via ny mail, at CDON selv finder ud af - de har nemlig heller ikke sendt mig en returkuvert, som lovet.
Nu håber jeg CDON får afklaring på sagen og giver en yderligere kompesation, foruden den gebyrrabat på ny bestilling, de allerede har lovet.
Jeg har skrevet til dem, at jeg vil beholde den første DVD uden yderligere brok fra dem.
- Nu venter jeg på nyt svar.
CDON og Scanbox
Redigeret af T-teknik - 03-Januar-2009 kl. 15:53
|
 |
T-teknik
--
Bruger er stoppet
|
Sendt: 05-Januar-2009 kl. 12:15 |
Jeg har i dag modtaget et svar fra Scanbox.
De siger, at det er en fejl fra deres side og at de beklager meget.
Der vil heller ikke blive sendt flere ud med den fejl.
- Men de svarer ikke på, hvorfor den DVD film så har været fast sortiment med nævnte cover beskrivelse gennem længere tid hos CDON.
Redigeret af T-teknik - 05-Januar-2009 kl. 12:16
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 05-Januar-2009 kl. 17:28 |
Altid noget at de indrømmer deres fejl. Men ikke politisk korrekt, ikke at give en forklaring på deres eget display
|
 |