|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
![]() |
Hvorfor køber I en tlf med så højt et design-wau-effekt, og så dækker I det hele til i et plastic-cover ?
Jo man vil passe på sine ting, men altså - folk der køber en stor Porsche køber jo heller ikke et lada-betræk for at passe på lakken ? Bare en lille tanke... |
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
Er det kun mig der synes det er dumt at pakke en iphone ind på den måde?... Jeg har haft iphone i et par år og der er aldrig sket noget og har den med alle vegne.
![]() |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
personligt gjorde jeg det mest pga. jeg havde en firma iphone 4 og konen har også en..
lidt umuligt at kende forskel på hvad der er ved uden en form for identifier, og det er så blevet covers... derudover er der et antenne problem, som på de fleste telefonere, for mig manifesterer det sig i at holder man på telefonen så ryger min 3g speed rra 4-6 mbit ned til 2-2.5mbit.. download.. det gør det ikke med cover.. så der var andre fordele.
|
|
![]() |
|
senned ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2009 Status: Offline Point: 66 |
![]() |
Jeg bruger egentligt ikke noget cover, jeg syntes den er lækrest uden. Jeg har dog brugt Apples sorte bumper, den er rigtig gennemført med knapper og der kommer ikke noget skridt om bag coveret og så skrider den ikke på diverse overlader. Det passer godt til telefonens design.
Men med en Bumper kan det godt være lidt svært få den op af lommen og så passer den ikke i docken. Så jeg kører uden. |
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
http://www.more-thing.com/noel-collection-for-iphone-4.html
Nogle der kender til dem? De ser ret lækre ud.. Minder vel lidt om barely there? |
|
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
Bump!
|
|
|
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
den er da godt nok blank, må være træls at holde vil, og HEHE mikrofiber klud til cover, så skal man også gøre den rent. men ligner samme form som barely there, så tror ikke der er meget forskel
|
|
![]() |
|
pnn ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
Hejsa
Bruger Invisible Shield på bagsiden og på fronten bruger jeg Phonedevils crystal clear som jeg altså bare må anbefale man kan ikke se eller mærke det er sat på, samt de har gratis fragt :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Nice!
De laver ikke screen protector til bagsiden også? |
|
|
|
![]() |
|
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
![]() |
Jeg købte i starten en sok til iPhonen, og fik også en gratis bumper af Apple via app'en.. Men jeg synes det blev lidt besværligt/irriterende med sokken i længden og gik over til bumperen - men jeg synes en hel del af det lækre design og sådan forsvandt.. Det hele blev lidt for plast-agtigt simpelthen!
Så lige nu kører jeg uden noget beskyttelse til den
![]() |
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |