recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Cowon A2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCowon A2

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
ardimon Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 21-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2007 kl. 18:34

Oprindeligt skrevet af mt79 mt79 skrev:

Hvordan kan du dog fortryde dit køb af A2??? Jeg har haft min i snart 2 år og er ovenud tilfreds. Jeg bruger den dagligt, og har haft 1000-vis af film og serier ind over, uden problemer. Brug det medfølgende JetAudio software og du har ALDRIG problemer, og hvis du alligevel har, så er der fejl i de film du henter :-)

Det kan du tro jeg gør. Du er måske én af de få heldige hvis Cowon virker efter hensigten og tillykke med det! Men jeg er ikke den eneste som har fortrudt mit køb bittert!!! Det er en gang makværk som ikke virker. EFter 15 minutter hakker filmene og går i stå. Den fryser konstant uanset hvad jeg gør.

Til top
mt79 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 02-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2007 kl. 20:43
Næææ nej. Jeg er ikke "bare en af de heldige". Cowon er et forholdsvis stort mærke udenfor DK, og nyder stor respekt netop for kvalitet, funktionalitet og design. Prøv engang at besøge www.iaudiophile.net som er et forum for Cowon fans. Her kan du jo også prøve at spørge til de problemer du oplever - og lur mig om ikke nogen har en løsning :-)

Jeg er faktisk den danske distributør af Cowon, så jeg ved altså en del om produkterne og deres egenskaber. Jeg har solgt mange A2'ere og aldrig én har været utilfreds med købet - tværtimod.

Men det er ikke helt fair overfor Cowon at du bruger dine problemer med A2, til at svine produkterne til. Der kan jo være mange årsager til at sådanne problemer opstår - og tit findes problemet ca. 25-30 cm fra skærmen :-)
Det er selvfølgelig ikke tilfældet her :-) men prøv lige at spørge lidt rundt eks. på iaudiophile.net og se om ikke du kan få løst problemet - jeg har aldrig hørt om det før.
/Mikkel
Til top
ardimon Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 21-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2007 kl. 21:32

Jeg synes nu at jeg er fair nok når produktet ikke virker efter hensigten. Du er jo også nødt til at reklamere for det siden du er distributør, og det er jo fair. Men faktum er at uanset hvad jeg har prøvet virker det ikke. Jeg har recoded film på næsten alle måder. Jeg er ikke en newbie hvad konvertering med film angår, så det burde virke. Men det gør det altså ikke. Og det gør mig rasende når jeg jo har brugt mange penge på min A2.

 Hvis den virkede efter hensigten ville det være et fantastisk apparat og jeg ville juble. Men når den nu ikke virker, sidder jeg med en skuffelse over de penge jeg har smidt ud af vinduet og tro mig....den har fået mange chancer.

Men jeg vil følge dit råd og prøve en sidste gang på www.iaudiophile.net .

Så må jeg jo bare håbe :-/

Men tak for din respons! 

Til top
kopalszczak Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 09-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 44
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2007 kl. 21:56

nu har jeg prøvet at hente undertekster på subscene.com. jeg finder underteksten men den vil ikke downloade. skal man melde sig ind eller hvad? 

simon

Til top
ardimon Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 21-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2007 kl. 22:59
bare tryk på den så skal du skrive koden ind.
Til top
mt79 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 02-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2007 kl. 23:43
Oprindeligt skrevet af ardimon ardimon skrev:

Jeg synes nu at jeg er fair nok når produktet ikke virker efter hensigten. Du er jo også nødt til at reklamere for det siden du er distributør, og det er jo fair. Men faktum er at uanset hvad jeg har prøvet virker det ikke. Jeg har recoded film på næsten alle måder. Jeg er ikke en newbie hvad konvertering med film angår, så det burde virke. Men det gør det altså ikke. Og det gør mig rasende når jeg jo har brugt mange penge på min A2.

 Hvis den virkede efter hensigten ville det være et fantastisk apparat og jeg ville juble. Men når den nu ikke virker, sidder jeg med en skuffelse over de penge jeg har smidt ud af vinduet og tro mig....den har fået mange chancer.

Men jeg vil følge dit råd og prøve en sidste gang på www.iaudiophile.net .

Så må jeg jo bare håbe :-/

Men tak for din respons! 



Jeg kan da godt forstå at du er træt af det, men har du prøvet at henvende dig der hvor du har købt den?
Hvis vi sælger noget der ikke virker som det skal, tager vi varen retur og bytter den omgående - ellers får man ikke tilfredse kunder, og det er helt sikkert at der er noget galt med softwaren eller hardwaren i din A2'er, da jeg som nævnt aldrig har hørt noget lignende.
/Mikkel
Til top
ardimon Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 21-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2007 kl. 07:46
Jeg købte den i Elgiganten, men troede kun jeg havde 14 dages returret. Så vil da lige prøve at kontakte dem igen.
Til top
kopalszczak Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 09-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 44
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2007 kl. 13:47

jeg trykker på navnet, skriver koden ind, den snurrer og der sker ikke noget, medmindre den gemmer filen et eller andet sted uden at fortælle mig det

Til top
kopalszczak Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 09-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 44
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2007 kl. 13:52

hej Mikkel

kan jeg bruge en 2,5" extern harddisk som en extra hukommelse til A2 og overføre data direkte mellem de 2 enheder? vil ikke købe disken før jeg er sikker

simon

Til top
mt79 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 02-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2007 kl. 14:08
Yes.

A2 kan både være host og device (lyder flot ikke :-) ) Men det betyder at den både kan fungere som harddisk og være vært for en anden harddisk, så det kan du sagtens - bare den harddisk du taler om har USB tilslutning, er det ikke noget problem.
/Mikkel
Til top
kopalszczak Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 09-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 44
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2007 kl. 14:13
tak for hjælp. overvejer at købe Western Digital 160 GB til 830 kr. er det et godt køb?
Til top
ardimon Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 21-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2007 kl. 17:16
Du kan få en 500GB WD for 1130 kr
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu