recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Cowon A2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCowon A2

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
kopalszczak Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 09-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 44
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2007 kl. 17:29
det skal være 2,5" USB harddisk som ikke behøver strømforsyning og er til at bære rundt på
Til top
kopalszczak Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 09-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 44
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2007 kl. 14:59

hej igen

nu har jeg købt harddisken men Cowonen kan ikke finde den når jeg tilslutter den via host. kan det være fordi den ikke kan forsyne harddisken med strøm via USB? skal jeg prøve tilslutte den som device?

Til top
Pape Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 23-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2007 kl. 12:06

Jeg vil give mt79 ret.. jeg har ikke haft andet en positive oplevelser med min A2..

En helt anden ting er at jeg har prøvet at anskaffe en dm1 dmb reciever til min A2 men har ikke kunne opstøve en nogen steder..

Er der en der kan sige mig hvir man kan købe en i danmark og om det overhovedet er  muligt endnu?



Redigeret af Pape - 23-August-2007 kl. 12:07
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2007 kl. 04:20
Hvis du ikke er tilfreds med din A2, skønt det er en dejlig lille sag, så kan du altid udskifte den med an af de mange Archos modeller, de er sateme geniale....du kan se dem her   Især generation 5 er ganske cool.

Og nej jeg er ikke forhandler eller noget andet som har med archos at gøre, jeg er bare en fan.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu