|
Cowon A2 |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
kopalszczak
Junior bruger Oprettet: 09-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
Sendt: 02-Maj-2007 kl. 17:29 |
det skal være 2,5" USB harddisk som ikke behøver strømforsyning og er til at bære rundt på
|
|
kopalszczak
Junior bruger Oprettet: 09-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
Sendt: 19-Maj-2007 kl. 14:59 |
hej igen nu har jeg købt harddisken men Cowonen kan ikke finde den når jeg tilslutter den via host. kan det være fordi den ikke kan forsyne harddisken med strøm via USB? skal jeg prøve tilslutte den som device? |
|
Pape
Ny bruger Oprettet: 23-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
Sendt: 23-August-2007 kl. 12:06 |
Jeg vil give mt79 ret.. jeg har ikke haft andet en positive oplevelser med min A2.. En helt anden ting er at jeg har prøvet at anskaffe en dm1 dmb reciever til min A2 men har ikke kunne opstøve en nogen steder.. Er der en der kan sige mig hvir man kan købe en i danmark og om det overhovedet er muligt endnu? Redigeret af Pape - 23-August-2007 kl. 12:07 |
|
Voodoodolphins
Guld medlem Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
Sendt: 07-Oktober-2007 kl. 04:20 |
Hvis du ikke er tilfreds med din A2, skønt det er en dejlig lille sag, så kan du altid udskifte den med an af de mange Archos modeller, de er sateme geniale....du kan se dem her Især generation 5 er ganske cool.
Og nej jeg er ikke forhandler eller noget andet som har med archos at gøre, jeg er bare en fan. |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |