|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
åhhh zuppe - du skal lige læse et par af indlæggene. - GPU er indbygget i cpu'erne i dag! Det har de været i alle dualcore core i cpu'er det sidste år. Der er hverken memorycontroller eller sata controller eller GPU på bundkortene mere hos intel - det sidder alt sammen i selve cpu'en!
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() |
ja det fandt jeg os ud af zuppe, er sku ikke så langt fremme på markedet som mange andre er, men der er jo kun én ting at gøre, læse og forhøre sig ad.
Claus_jac du ved sådan lidt af hvert, kan du måske sætte lidt plus og minus eller din mening om de 2 bundkort >her< mit valg står mellem de 2, og bluetooth delen er jeg ligeglad med. performer de lige godt eller hvordan osv. takker for svar indtil videre, bliver lidt klogere for hvert indlæg hehe
Redigeret af Treated - 28-Januar-2011 kl. 21:12 |
|
![]() |
|
D. Jensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2004 Sted: 2750 Ballerup Status: Offline Point: 175 |
![]() |
Claus, Læs lige igen, der er IKKE HDMI eller andet video udgang på boardet, så selvom der er GPU i CPU er den ikke meget bevendt uden en udgang på bundkortet. Af de 2 muligheder er det kun EVO boardet der kan udnytte indbygget GPU Redigeret af D. Jensen - 28-Januar-2011 kl. 23:08 |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() |
tror os det bliver det EVO, var lige inde og læse på ASUS´s hjemmeside om de 2 produkter
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
sorry - jeg havde ikke lige set at det var et alm ATX-board han havde linket til først. (det gik lige lidt stærkt med at skimme) så ja - af de 2 du har angivet - er det kun evo'en der kan bruges til noget uden et diskret grafikkort sat i.
|
|
![]() |
|
![]() |
det bliver os det EVO, så mangler jeg bare nogle passende RAM til :)
|
|
![]() |
|
![]() |
har lige en sidste ting i godt må hjælpe mig med, det er RAM
Jeg er slet ikke med på markedet om hvad der sker indenfor ram osv, skal man stadig kigge efter CL osv?? Skal passe til det her bundkort Regner ikke med ram er den store strømsluger, eller er jeg forkert på den, ellers må det også godt være med i overvejelserne
|
|
![]() |
|
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
Hvis du kører 64bit, skal du nok se efter DDR3
|
|
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|
![]() |
|
![]() |
regner ikke med jeg kommer til at køre 64bit, skal bruges til server og lidt andet
|
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
Alle Core iX CPU'er benytter DDR3, men det har ikke noget med instruktionsættet på CPU (32 bit/ 64 bit) at gøre. Hvilke ram, der kan bruges afhænger af bundkort og memory-controller. Jeg ville nok bare tage 2x4 GB Kingston Value RAM til 620,- inkl. fragt. Hvis du "kun" vil have 2x2 GB, kan de fås til 327,- inkl. fragt. EDIT: Hvis du skal køre med et 32 bit OS, så får du ikke noget ud af at have mere end 4 GB RAM i maskinen. Redigeret af Zulu - 30-Januar-2011 kl. 22:08 |
|
![]() |
|
![]() |
hvad er helt præcis fordelen ved at køre 64 bit?
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
På Windows: Udnyttelse af mere end 3-4 GB RAM. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |