|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() |
|
![]() |
||
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() |
|
mht til ovenstående annoce fra comon, betyder det os at den i5 som jeg egentlig godt vil have ( link ) at den her fejlen?? når der nu står den først bliver launched den 20 feb. ?
|
||
![]() |
||
FPP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2010 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
|
Bemærk at det ikke er CPU´erne der er problemer med!
Men jo, det er de bundkort der passer til den linkede CPU der er problemer med.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
hmm vil det sige at hvis jeg bestiller den CPU og det nævnte asus bundkort vil der ikke være problemer, eller hvordan??
|
||
![]() |
||
FPP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2010 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
|
Nej...
Alle de H67/P67 bundkort der er på markedet i dag er omfattet af problemet. Min pointe var blot at CPU´en ikke fejler noget. Bemærk i øvrigt at problemet kun potentielt er tilstede hvis du tilslutter mere end 2 SATA enheder. De fleste bundkort producenter forventer at kunne levere bundkort igen til April.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
nå okay på den måde. øv så skal jeg ski godt nok vente længe endnu, har jo 6 sata tilsluttet pc´en i dag
|
||
![]() |
||
![]() |
|
hvad kunne man ellers vælge af bundkort?? eller ville det være bedst at vente??
|
||
![]() |
||
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
|
![]() /Ole
|
||
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ønsker du at holde fast i den omtalte CPU er der ikke andre chipset/bundkort. Dvs. du har 3 muligheder.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
der SKAL være den cpu, det er for at holde så lavt et strømforbrug som muligt, så jeg må vente :(
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |