|
|
|
Besvar
|
| Forfatter | |
jensen1
Bruger
Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
Emne: crash bandicootSendt: 15-December-2007 kl. 19:23 |
|
er der nogen som ved om man kan spille crash bandicoot "the titans" på PS3 ?? har en søn som ønsker sig netop den titel , men jeg ved ikke om den virker på ps3... på forhånd tak.
|
|
![]() |
|
Quarker
Bruger
Oprettet: 08-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 220 |
Sendt: 15-December-2007 kl. 19:30 |
|
Umiddelbart ser det ikke ud til at den virker på PS3.
Her kan du se hvilke Playstation 2 spil som virker på PS3: Link Og jeg synes ikke jeg kan se det spil du nævner. Og så husk at det kun er PS3 60GB versionen som kan afspille PS1 og PS2 spil. 40 GB version kan ikke afspille nogen som helst gamle spil. |
|
![]() |
|
jensen1
Bruger
Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
Sendt: 15-December-2007 kl. 19:35 |
|
tusind mange tak , for oplysningerne.rart at der er nogen der gider at hjælpe,TAK.
|
|
![]() |
|
Kandersen
Platin medlem
Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10993 |
Sendt: 15-December-2007 kl. 20:02 |
|
Det link som der henvises til er desværre ikke helt fyldestgørende. Dels mangler der en hel del spil, men der er også eksempler på spil som ikke burde virke i følge listen, men de virker fint alligevel. Bemærk også, at der står at det er til PS3 firmware 1.80.. Det er immervæk noget tid siden den var ny. Firmware 2.01 er nyeste i dag. Så listen bliver åbenbart heller ikke opdateret
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |