|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sitrus ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 23-Marts-2008 kl. 16:56 |
Så blev der tid og overskud til at få oprettet et indlæg her inde, efter at folk har spurgt i en del tid, om der ikke snart kom nogle billleder op efter min ombygning som har taget et års tid. Jeg er endnu ikke kommet frem til noget endeligt resultat, da jeg skifter anlæg som en gal, så det er ikke sikkert at min hjemmebiografs opsætninger den samme om en måned :-) Men Lad billederne tale for sig selv, og jeg er meget åben for ideer eller input's for jer forum brugere. Først opsætningen i ord og modeller :-) Denon AVR-2808 som bruges til preamp / HDMI switching Jah, og så er der alle kablerne - der er ikke gået på kompromis, men der er ikke meget ekstravaganza over dem (endnu) men mon ikke der kommer lidt Kharma kabler på engang når pengepungen er der til det, og der skal samtidig også være til en Lyngdorf D-1 Processor :-)
Sådan ser det så ud ved stereo brug. Her er lidt til dem der er pjattet med de gule mellemtoner. Bagenden af rummet. Det skal tilføjes at jeg har 35m2 stue at gøre godt med, så synes selv a pladsen er udnyttet ganske glimrende og der er stadigvæk blevet taget forbehold for lyden. Et godt fyldt møbel :-) - Til dem der ikke kender til Lyngdorf's teknologi, så skal der her tilføjes at forstærkerne næsten ikke har noget spild effekt og derfor kan de placeres således som på billederne, uden at blive kogende. Ved høj lydstyrke i flere timer, topper de på en temperatur der ligger imellem 30 og 40 grader vil jeg tro uden at have målt efter. Så køre lærredet ned - Den bedste universal remote jeg har prøvet til dato. Lidt mere ned. Og så er der sq dømt råhygge i biografen Det er så hvad der gemmer sig bag lågen. Potent lille subwoofer, den kan sq nogle tricks - når der lyttes stereo flyttes den ud i rummet. En lille en med Rohacell enheden. XT2'en close up - det var meningen der skulle stå 805s'er som bag kanaler, men det blev i første omgang til et par XT'er Dette billede var egentligt for at give et indtryk af at der er godt med luft omkring højttalerne. og selvfølgeligt lige sonos controlleren som benyttes i stuen og i resten af lejligheden, det skal siges at jeg har 2 stk controllere og 2 passive og en aktiv zone. Hvilket er her - ude på badeværelset Sonos Zp100 med Minipod Jubeleums udgaven :-)
Tak Fordi i viste interessen for mit lille projekt.. Jesper, Silkeborg. |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
![]() fedt, bare fedt ![]() eneste minus jeg kan se, er at jeg helst ville være fri for en kabelbakke op af væggen :-) Bruger du Projektor til tv også? |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
sitrus ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Tak for kommentaren Ja det gør den lige p.t. der skal en LCD skærm op bag lærredet når NAD's tv engang kommer i en B-model med HDD og Mpeg4 HD-Tuner, men indtil da bliver den brugt til TV via HD-Selectoren. Det skal siges at det faktisk er et ganske glimrende resultat, da projektore, ligesom Plasma TV er rigtigt gode til at skjule fejl i en signalkilede som ikke er 720p. . så det er faktisk overraskende godt. . . men det er klart at en fladskærm ville være at foretrække - men nu skal der lige lidt penge på kontoen igen. |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
kool, har du nogen gardiner, eller ser du bare ikke film/tv om dagen?
(supersejt med et easter-egg i det sidste billede ![]() |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Det ser sgu godt ud... Det må lyde fantastisk godt. Det er godt nok noget lækkert udstyr! Mange gange tillykke med det hele!
![]() Med venlig hilsen |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Din fjernbetjening, er det en Phillips SRU 8015?
Har selv tænkt på at skulle have sådan en, men alle jeg kender råber Logitech dit og dat. Hvilke fjernbetjeninger har du ellers haft? (til at sammenligne med) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |