|
Cromecast I Sommerhuset |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
newzero ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2010 Status: Offline Point: 95 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-April-2016 kl. 14:13 |
Vi har ingen Internetforbindelser i Sommerhuset. Og sikkert derfor kan jeg ikke streme til Tvét fra min Mobil tlf via Cromecasten. Den finder ikke noget netværk, selvom jeg sætter min Mob til Internet deling. Skal jeg bruge en form for Router for at få det til at virke ? Jeg har et ekstra 4G Simkort, som måske kan klare opgaven, hvis Streamingen og forbindelsen skal have hver sit net. ?? Hvilken " Dims " Skal jeg bruge ??
|
|
Med Venlig Hilsen.
NewZero. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
CC skal have forbindelse til Wi-Fi, som f.eks et mobilt Hotspot, din Telefon/Tablet skal så være på samme Hotspot, så virker det. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Hvis du har et ekstra sim kort vil jeg anbefale en 4g router.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Da jeg skulle bruge telefon som hotspot for cc blev jeg nødt til at sætte cc op fra en anden enhed,som var logget på telefonens hotspot.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |