|
Crown Itech 6000 |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Stereolab
Guld medlem Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tillykke med den nye forstaerker. Kan du ikke give noget mere information om dit setup? For det lyder spaendende...
|
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4462 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fedt at det er blevet godt. Hvor stejlt deler du og hvilken type bruger du? (Linkwitz riley, butterworth osv)
|
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Phyyy
Så skal jeg først ha tændt op Det husker jeg ikke lige. Men jeg mener jeg endte med DA JEG ENDELIG FANDT DET med 24dB/800Hz Men Hr Jonas har stadig brug for Hjælp til at forstå alt. Og jeg ved jo du har rodet med det igennem noget tid. Så jeg håber du ser forbi når det for dig er Muligt. Jeg er blevet spurgt Hvad jeg skal bruge så mange watt og strøm. Jeg ved Godt at det er meget men har også lært at for meget er godt. Ingen siger jeg kommer til at bruge dem alle Men jeg ved at jeg aldrig kommer til at dræne den Hellere for meget end for lidt. Vh |
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Hr Stereolab
Mit Anlæg er To 18" Snell subs. De styes af en HH-VX1200-17-30Hz Et sæt Jbl 4722. Her styres de 4/15" nu af Crown-30-800hZ Horn stryes af en Vincent SV 238MK800-20000HZ Vh Redigeret af LASSENCAD - 16-August-2012 kl. 18:30 |
|
Stereolab
Funktioner
Tak(0)
|
OK, det er da noget fint grej. Hvordan foregaar delingen, og hvordan skruer du op og ned for volumen? Mangler der ikke noget grej foran det hele?
|
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Næ
Vincent er jo forforstærker her skruer jeg op for det hele på en gang. Vincent har mange udgange. Så kan jeg også skrue op og ned for hver effekt Crown har jo indbygget Filter Imellem VX1200 0G SUBS er der Elektronisk filter Det dur og lyder rent og Behageligt. Men jeg er sikker på jeg kan justrere det bedre ind efterhånden som jeg lære de muligheder der er. Vh |
|
Stereolab
Funktioner
Tak(0)
|
Ok, havde ikke lige opfanget at du brugte Vincent som forforstaerker.
|
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er virkelig meget Imponeret af det Horn Jbl her har lavet.
Så rolig og behageligt selv ved meget høje lydtryk Selv om Musikken blæser der ud ad står stemmer rent og klart. Vh Carsten |
|
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
There is no replacement for displacement ;-)
bruger selv en behringer EP4000 (jeg ved godt den er discount, men prisen er su-venlig ;-) ) til at drive min hjemmebyggede 15"sub i et lukket kabinet på +100liter. Jeg nyder nu også at have noget overskud. |
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
db89
Er du da ikke tilfreds med denne discount EP4000 Selv om du måske ikke koster så meget kan den jo godt opfylde dine krav. Vh Carsten |
|
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo jeg er skam tilfreds med den, efter min mening har den fin kontrol over subwooferen selv når der kommer noget knald på og der bliver gjort brug af slaglængden. Den skulle bare lige have en anden blæser for at kunne holde ud at være i stue med den.
Til styring af tænd/sluk af min behringer effekt forstærker og DSP har jeg fået lavet en lille boks med et 40 amperes solid state relæ i, som bliver styret af 12volt-trigger fra surround receiver. |
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Super God Support
Jeg købte et sæt JBL4722 af Lydrommet |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |