|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
wuffer28 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() Sendt: 19-Januar-2009 kl. 20:38 |
Jeg vil rigtig gerne ha en media afspiller sat til mit tv(dantax 28").
Jeg er så endnu ikke hoppet på fladskærmsvognen og der går nok en del tid endnu. Jeg vil gerne ku se mine serier på tv fra min pc'er, evt film via iso og så lyd til anlægget(måske dac men ingen surround). Jeg bruger enten flac eller apple lossless(itunes) til musik men nu skal jeg jo ind på pc'en for at skifte nr. Har jeg overhovedet mulighed for at få et billede på tv i ordentlig kvalitet?? Det er nok lyden der er mest vigtig men jeg vil ha muligheden for at kunne se hvad der er af musik fra sofaen. Jeg har kigget på sonos og logitech duet men det er lige over min prisklasse. |
|
![]() |
|
uncle sam ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
overvejer om jeg skal til at blive ansat i Western Digital salgsafdeling
![]() Jeg har pt også et Crt tv http://www.wdc.com/en/products/products.asp?driveid=572 kan tilsluttes component indgangen, evt kan du få et scartstik(har et til ps2) med component indgang. 7-800kr + et usb stick(8-32gb) eller ekstern harddisk. Har endvidere Optisk udgang til anlægget og hdmi når du for en fladskærm Jeg er meget tilfreds med en efter kun en weekend....mangler at teste nogle fil formater endnu ![]() |
|
Xtreamer
Logitech Z5500 |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Du mener composite udgangen (noget helt andet end component). |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
en ps2 har ikke component udgang, så vidt jeg husker. Mit gamle crt loewe tv havde component indgang, men kunne ikke kører et progressivt signal som en fladskærm kan. Der er meget få crt tv som har component indgang og kun de meget dyre af dem. havde selv et sigma xcard kort til min htpc. Det kort havde scart rgb ud og og kunne vise et rigtig godt billede fra pc. med composite kan et billede aldrig blive særlig godt. så heller s-video fra grafik kort ud. Den wdc boks har kun composite udgang til et crt tv. Et dantax 28 har næsten med 100 procent sikkerhed ikke en component. et component kabel har 3 stik ud med 3 farver rød blå og grøn. Men den boks er billg og kan sikkert bruges til et dantax 28 tommer, hvis man kan leve med den dårlige kvalitet fra et composite kabel. Du kan nok lige tjekke om der sidder composite indgang, ellers skal du have et kabel fra composite til scart.
Redigeret af xcardman - 26-Januar-2009 kl. 08:54 |
|
![]() |
|
uncle sam ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Hehe ja jeg er kun en Noob, det var selvfølgelige composite men det ændre ikke på at det er en super løsning til prisen, så lige der en der skrev at den også kan tage iso'er |
|
Xtreamer
Logitech Z5500 |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Ja uanset hvad så er en billig løsning til et crt. så må billedekvaliteten komme senere med en fladskærm, som har hdmi og componet indgang.
|
|
![]() |
|
![]() |
Helt korrekt! |
|
Xtreamer
Logitech Z5500 |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Panasonic PX80?
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Nej tak, til plasma |
|
Xtreamer
Logitech Z5500 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Du får IKKE noget der er bedre, uden at betale væsentligt mere for et LCD. Plasma er det som kommer tættest på et CRT billede. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
en NMT som PCH kalre det da også fint bruger det selv på et CRT ind til der bliver købt plasma senre i år og fungere pafket jeg bruger en til mine tv sire og til mine dvd iso og det er jo ike noget HD så ingen problmer der alt køre over netværket planen er så jeg vil til af ripe mine komne blu ray film når den tid komer når der bliver købt et plasma mig bekent er WD løsning uden en netværk stik så alt skal være fra HDD så vile helt kalrt tage en NMT den man syns best om
|
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Jeg brugte i et års tid mit gamle (dog ret gode) CRT med et S-VHS > scart kabel fra computeren. Det giver en glimrende billedkvalitet til 10-foot-interfaces, video osv.
Men hvis du skal rode rundt i windows kommer du i problemer. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |