|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() |
|
Det kunne jo være at du fik en Phillips i overskud. Mvh. nesager |
||
![]() |
||
DarkHelmet ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 508 |
![]() |
|
Haha.. Ja det kunne være. Desværre har jeg ikke set Panasonics PV60 live endnu, men har da overvejet det meget kraftigt da jeg er ved at være træt af familien stå og savle over alle fladskærmene i Bilka når vi køber ind. Jeg tror ikke at min søn på 5 år har tilgivet mig for at have sendt LCD'en retur endnu. Jeg talte faktisk med Tape Connection idag, og de påstår hårdnakket at dette tv er CRT overlegen på mange punkter, og de ikke ville tøve med at sælge mig dette tv selvom jeg har et 9520. Så det er måske værd at overveje, hvis der er nogen af jer tv nørder der kan overbevise mig om at Panasonics Plasma er værd at satse på?
|
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() |
|
Hej Du kunne da ønske den i julegave. Mvh.nesager |
||
![]() |
||
DarkHelmet ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 508 |
![]() |
|
Ja det kunne jeg jo
![]() |
||
![]() |
||
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
|
Hej. Ohhh "DarkHelmet", sælg endelig ikke din gode Philips... Du har vist været umådelig heldig, det er en enlig "svale" du der er kommet i besiddelse af. Se her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=8282&P N=1&TPN=1 Kunne ikke lade være. Tilføjet efterfølgende. Det ser forresten ud til at Merlin stadig har den nævnte Philips 9520 på lager... Så "Nesager", du må ud og se om du ikke kan forhandle dig frem til en bedre pris. http://www.merlin.dk/Default.aspx?ID=255&PID=577&Pro ductID=6103 Og her har de vist et par "Demo-modeller" tilbage: Redigeret af Pokerface - 21-November-2006 kl. 08:18 |
||
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har absolut ingen problemer haft med mit 9520. Butikken jeg købte det i, sagde at der havde været lidt problemer i starten da denne model kom frem. Mit er nok et af de sidste der blev lavet. Skulle Merlin have nogle 9520, er det nok nogen de har fundet i et mørkt hjørne, for Tape Connection kunne nemlig ikke skaffe flere. De var over en måned om at skaffe et 9551 til mig med store problemer.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg brugte i maj måned rigtig, rigtig meget tid på at finde en butik som havde 9520 til salg. Jeg fandt ikke et eneste sted hvor der var nogen der havde nogen til salg selvom de reklamede med at de havde. Men de havde masser af andre modeller de gerne ville pakke på mig istedet. Merlin havde også i maj måned 9551 til salg, men da jeg henvente mig til dem, vidste de ikke hvornår de kom på lager. Tape Connection havde samme problem med at skaffe 9551 til mig. 9520 var helt udelukket.
Redigeret af DarkHelmet - 21-November-2006 kl. 15:52 |
||
![]() |
||
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
|
Hej. Nå ja okay, det ved jeg jo så ikke, jeg opdagede det bare på deres hjemmeside. Om det så er et par stk. der er dukket op i løbet af sommeren, da de nye ejere tog over??? Tjaaa, aner det ikke. Redigeret af Pokerface - 22-November-2006 kl. 06:59 |
||
Mvh. Frede.
||
![]() |
||
Jakob49 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2006 Sted: Uzbekistan Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Undskyld jeg bryder ind i diskutionen, men jeg kunne ikke undgå at lægge mærke til hvad Dark Helmet sagde om Philips PW9551:
"Godt nok har den HDMI og mulighed for at modtage HD signaler, men den slår alt fra. Dvs 100hz, Pixel Plus (den har kun Pixel Plus 1!). Den mangler i øvrigt også Digital Natural Motion mv." Jeg har set flere Philips CRT ejere anbefale at man slår alt det digitale "halløj" (PP, DNM m.fl.) fra for at få den bedste billedkvalitet. Hvad mener i om det ?. Er billedet på Philips CRT-TV bedre uden Pixel Plus, DNM m.fl. ?. Hvis ja, er det da kun en fordel at PW9551 ikke har det ?. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har 9520, og jeg foretrækker til enhver tid at have slået Pixel Plus 2 og Digital Natural Motion mv slået til. Når jeg slår Pixel Plus 2 fra bliver billedet syneligt dårligere både ved antenne og dvd. Man er vel lidt af en klovn hvis man har ofret tusindvis af kroner på PP2 & DNM (som det kostede da det kom frem i forhold til et alm tv) for at slå det hele fra. PP2 renser billedet, og gør det helt skarpt, mens DNM giver et helt fyldende billed. Sidste nævnte er nok en smagssag, men har man først vænnet sig til det, og ser på et alm tv tror man der er noget galt med tv'et fordi det hakker. Mht til 9551 ved jeg ikke hvordan du har det med et 50hz billed? Når jeg er ude hos venner der har et gammel 50hz tv, bliver jeg vanvittig af den flimre. Det er ikke holdbart i år 2006. Jeg siger ikke at PP2 og DNM er nødvendig med en HD kilde, men 100hz for et flimmerfrit billed er til gengæld en nødvendighed! Som tilføjelse kan jeg sige at 9551 mangler også nogle format muligheder som fx 9520 har. Fx kan den ikke strække et 4:3 billed til 16:9 på samme måde som mit 9520 kan. Efter jeg kan huske har 9551 kun en Zoom funktion, og den er ikke holdbar! 9520 strækker billedet så det ikke er særlig synligt at det er et 4:3 billed. |
||
![]() |
||
Jakob49 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2006 Sted: Uzbekistan Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Jeg har et ældre 50Hz Philips 28" CRT TV, som jeg egentlig er udmærket tilfreds med. Jeg har længe overvejet at skifte, men er aldrig blevet imponeret af 100Hz TV generelt. Har dog aldrig set et 9520 "live", så jeg har måske noget til gode ?. Jeg synes overhovedet ikke det flimrer på nogen måde, men det er åbenbart en vanesag.
Under alle omstændigheder ville det være rart at kunne se billedet i en butik inden man køber. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej "Jakob49". Alle 50 hz TV'er flimrer, de "bedste" dog nok mindre end de "dårligste". Men du har ret i, at man nok ikke rigtigt ser det, når man er vandt til at se på det. Kan huske da jeg købte mit det første 100 Hz... Alle det så det (incl. mig selv) snakkede om, at forskellen var meget lille, og vi syntes faktisk, at det var et spørgsmål om "det der" 100 Hz egentlig var værd at betale ekstra for. |
||
Mvh. Frede.
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |