|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
Prøv at finde et Panasonic Center i nærheden af dig.
|
|
![]() |
|
festher ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2005 Status: Offline Point: 17 |
![]() |
ja plasma skærmene er desværre meget store. jeg har ikke brug for mere end et 32" det må faktisk ikke være størrere. og til og med kigger jeg nede i 8000-10.000 kr klassen.
måske sony's bravia serie kan levere et godt tv billed også under almindelige udsendelser. eller måske philips? hvis jeg ikke kan komme uden om LCD, hvilket mærke/serie er så værd at kigge efter. jeg ville fortrække et sony eller philips. forslag? |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8645 |
![]() |
Øh? Det må da vist være hvis du sammenligner på tværs af størrelser. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
Med de mærker og dit budget tror jeg ikke du får råd til andet end nogle gamle modeller. Jeg tror det er bedst helt at vente i dit tilfælde, men du kan da tage ud i butikkerne og se, om du synes billederne ser pæne nok ud. Redigeret af Naiera - 15-September-2006 kl. 17:49 |
|
![]() |
|
![]() |
mon ikke de skærme her er gode? de er alle med HD og DVB-T og et hav af mulige og umulige forkortelser og så ligger de på 10k, lidt over måske.
Sony KDL-S32A11E Sony KDL32S2010U Sony KDL-32S2000 Philips 32PF5520D Philips 32PF7520D |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg kender dem personligt ikke. Det er umuligt at vurdere ud fra specs, om sådan et TV er godt.
|
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! Personligt gad jeg ikke eje nogen af dem. Skulle det være LCD i den prisklasse(og lidt over)..ville jeg prøve at finde en Sony v2000-den er KLART bedre end s2000-og de andre gamle modeller du nævner.Ellers er der Pana.LX60 til 10k hos T.C Leo. p.s T.C har V2000 til 12k...måske du kan finde den billigere i Tyskland-hvis du er villig? Redigeret af lrev - 15-September-2006 kl. 18:43 |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
![]() |
tak irev, jeg har brug for klar besked
![]() hvis jeg vælger at købe fra tyskland, har i så nogle gode steder? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |