recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Crytek annoncerer CryENGINE 3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCrytek annoncerer CryENGINE 3

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2009 kl. 15:32
Oprindeligt skrevet af Tech2009 Tech2009 skrev:

Oprindeligt skrevet af vasif vasif skrev:

Det er vel to spil som er svære at sammenligne rent grafisk, da den artistiske stil er vidt forskellig. Det er vel et spørgsmål om smag og behag. Killzone 2 er præget af en mørk stil, hvor farvepaletten er baseret på sort og hvid, imens Crysis er det stik modsatte. 

Det kan da stadig sammenlignes som textures, animations, lighting, water osv.

Jeg kritiserer ikke Killzone 2 overhovedet, det er stadig det flotteste First Person Shooter til konsol, men det kan bare ikke matche Crysis. Det ved du også godt.

Man kan for så vidt selvfølgelig gå i dybden med de forskellige parametre, men rent visuelt, er spillene baseret ud fra forskellige forudsætninger. Men hvis jeg skulle give mit eget besyv, er Crysis stadigvæk det bedste, men igen, for at udnytte det spil 100% optimalt, skal du ud og investere i en monsterdyr PC, som er væsentligt dyrere end en PS3. Du vil f.eks. ikke kunne afvikle Crysis på en 3000 Kroners PC, så hvis vi kigger ud fra prissammensætningen, er sammenligningen måske ikke helt fair, men hvis vi ser bort fra dette, og udelukkende fokuserer på emnet som helhed, er Crysis foran.
Til top
Tech2010 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Oktober-2008
Point: 728
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2009 kl. 15:43

Oprindeligt skrevet af Tech2009 Tech2009 skrev:

Det er vel to spil som er svære at sammenligne rent grafisk, da den artistiske stil er vidt forskellig. Det er vel et spørgsmål om smag og behag. Killzone 2 er præget af en mørk stil, hvor farvepaletten er baseret på sort og hvid, imens Crysis er det stik modsatte. 

Det kan da stadig sammenlignes som textures, animations, lighting, water osv.

Jeg kritiserer ikke Killzone 2 overhovedet, det er stadig det flotteste First Person Shooter til konsol, men det kan bare ikke matche Crysis. Det ved du også godt.

Man kan for så vidt selvfølgelig gå i dybden med de forskellige parametre, men rent visuelt, er spillene baseret ud fra forskellige forudsætninger. Men hvis jeg skulle give mit eget besyv, er Crysis stadigvæk det bedste, men igen, for at udnytte det spil 100% optimalt, skal du ud og investere i en monsterdyr PC, som er væsentligt dyrere end en PS3. Du vil f.eks. ikke kunne afvikle Crysis på en 3000 Kroners PC, så hvis vi kigger ud fra prissammensætningen, er sammenligningen måske ikke helt fair, men hvis vi ser bort fra dette, og udelukkende fokuserer på emnet som helhed, er Crysis foran.

That's right.

Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2009 kl. 15:45
Personligt har jeg et godt øje til Uncharted 2: Among Thieves, eksklusivt til PS3. Dette spil kan måske visuelt sammenlignes meget med Crysis. Bliver en spændende duel. Meget af tiden går i udendørs miljøer, blandt andet i en del jungler, hvilket passer godt i forhold til Crysis, som jo var én kæmpe stor jungle. Omend tror jeg ikke på, at det bliver på niveau med Crysis, men håber da jeg tager fejl. Spillet benytter sig af en helt tredje engine.

BEMÆRK: DETTE ER et 100% INGAME-BILLEDE.

Redigeret af vasif - 13-Marts-2009 kl. 16:04
Til top
jcoop Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-April-2007
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2009 kl. 16:12
Crysis er flottest, ingen tvivl om det... Men jeg mister lidt respekten, når det kræver Deep-Blue at afvikle spillet på high settings. Det er intet problem i at lave utalige partikelefekter og polygoner i en engine. Problemet er at få det til at køre flydende, og her kan Cryengine sgu ikke være med. Derfor er Killzone bedre i sidste ende, efter min mening.
[URL=http://eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk/] [IMG]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk.png] [/URL]
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2009 kl. 16:22
Grafisk tror jeg i hvert fald, at Uncharted 2 slår KZ2. Men det må tiden vise.
Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2009 kl. 20:19

I er langt fra de første der har denne diskusion tjek evt. DETTE forum

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2009 kl. 20:31
Oprindeligt skrevet af Prospect Prospect skrev:

I er langt fra de første der har denne diskusion tjek evt. DETTE forum

Jep, det ved jeg godt.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2009 kl. 21:38

GDC 2009: CryENGINE 3 Demo Trailer

http://www.gametrailers.com/player/47150.html

Så kan man se, hvordan denne nye engine køre på både PS3 og Xbox 360.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu