recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - CS407 og netværksproblem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCS407 og netværksproblem

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
whoopsdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-August-2005
Sted: Nysted
Status: Offline
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2011 kl. 09:32
Når du mister forbindelsen til din NAS, mister du da også forbindelsen til din router/internet? eller er det kun NAS'en der hopper af? Det lyder mystisk at trafik fra router til PC smider NAS'en af alene.
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Point: 796
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2011 kl. 10:28
ja det er kun nasen der mister forbindelse
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
whoopsdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-August-2005
Sted: Nysted
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2011 kl. 10:41
Hmm, det lyder dælme mærkeligt. Har du forsøgt at resete din router, i fald der ligger nogle gamle obskure statiske ruter eller port maps? Det er et long shot, men et forsøg værd.
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2011 kl. 12:02
Tager jeg fejl hvis du har skrevet at der IKKE er lys i netværkslampen når du ikke har forbindelse? Både på router og switch. Hvis der IKKE er lys er der et problem med forbindelsen/ingen link. Bare for at kunne finde ud af om det er et netværk eller et opsætningsproblem.

BS
Til top
crate Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Marts-2011
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2011 kl. 13:11
Det lyder som om din lille zyxel router maxer ud på hardware kræfter når du begynder at hente bittorrent. Det er jo P2P, som opretter MANGE  forbindelser på een gang, og mange hjemme routere har svært ved at følge med.

Som en anden foreslog skal du se om du ikke kan styre antallet af forbindelser i forhold til bittorrent.

/Crate
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Point: 796
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2011 kl. 13:28
Jeg har haft resat min router, netværkslampen har altid lyst, men det er den foran, jeg forstod det som om det skulle lyse der hvor netværsstikket sidder og det gjorde det ikke, hvilket det egntlig heller ikke gør nu hvor der ikke har været problemer i snart 14 timer :)
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu