recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - CSN-Teknik, slut med Onkyo produkter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCSN-Teknik, slut med Onkyo produkter

Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2009 kl. 12:50
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Det der skræmmer mig allermest er at der tilsyneladende er Onkyo-ejere der allerede overvejer at skifte til Integra, blot fordi CSN-Teknik dropper Onkyo og nu forhandler denne "væsentligt bedre" (sitat) serie.... 

Tag nu lige og klap hesten og spørg jer selv om den receiver der for 14dage siden var rigtig god, faktisk fantastisk god, nu pludselig IKKE er tilstrækkelig.

Jeg er sikker på at jeres behov ikke med ét et hævet flere grader, PÅ TRODS AF SOMMEREN, eller andet.....

Du har meget ret - i det hele

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2009 kl. 13:04
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Det der skræmmer mig allermest er at der tilsyneladende er Onkyo-ejere der allerede overvejer at skifte til Integra, blot fordi CSN-Teknik dropper Onkyo og nu forhandler denne "væsentligt bedre" (sitat) serie.... 

Tag nu lige og klap hesten og spørg jer selv om den receiver der for 14dage siden var rigtig god, faktisk fantastisk god, nu pludselig IKKE er tilstrækkelig.

Jeg er sikker på at jeres behov ikke med ét et hævet flere grader, PÅ TRODS AF SOMMEREN, eller andet.....

Du har meget ret - i det hele

Tro mig der er mange Onkyo eje der har gået og drømt om Integra, man da Integra jo ikke har værre til at få fat i her i er europa, og dem der bliv solgt i USA var men 110v strømforsyning og radio del, der jo ikke kunne bruges i europa, derfor

Men selfølig kunne det være intrassant med en test der engang for alle kunne slå fast om Integra er en "væsentligt bedre" (sitat) serie....
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2009 kl. 13:10

Det er vel ikke være end dem som lige pludselig hoppede til Pioneer
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2009 kl. 13:15
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Nej,jeg hoppede andre veje,men har nu Pioneer Men det er mad garanti IKKE min sidste receiver

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-September-2005
Point: 1137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2009 kl. 14:48

Ok - vi klapper hesten, og du lærer at stave til citat?

Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2009 kl. 15:08

Sidespring er tilladt hvis det batter

Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2009 kl. 15:11
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Sidespring er tilladt hvis det batter

Hehe, sikke en gang hopperri som som dette trikkerri har efterkommet 
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2009 kl. 16:41
Oprindeligt skrevet af Binnerup Binnerup skrev:

Ok - vi klapper hesten, og du lærer at stave til citat?

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juli-2007
Point: 957
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2009 kl. 09:31
Men for lige at komme tilbage til emnet, så fjernede AV-Connection forleden også modeller over 607 fra
hjemmesiden. Men om det er fordi de også er ved at stoppe med Onkyo, eller blot er fordi de ikke vil (kan)
bestille dem længere da 707 og 807 jo er lige på trapperne er uvist. Anyone?

Så forøvrigt lige at 807 nu kan bestilles fra UK til 800£:
( http://www.hifix.co.uk/sku2.lasso?&item=2e895cbcc03dad90ca75 6f33cb158651)
Den er jeg godt nok hooked på, men vil gerne se hvad priserne bliver i DK inden jeg bestiller...
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2009 kl. 11:39
Med alle de Onkyo som bliver købt i udlandet, kan det jo nok ikke heller svare sig i DK.
Men kan jo værre man skulle se på den næste version af Pioneer SC-LX.
er dog stadig utrolig glad for min 806 og til en pris på ca 5600 kr kan jo stadig tilade sig skifte på et tidspunkt.
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2009 kl. 12:31
Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

Med alle de Onkyo som bliver købt i udlandet, kan det jo nok ikke heller svare sig i DK.
Utroligt at den tidligere importør blev ved med at insistere på de høje priser, men håber da at den
nye er lidt mere fornuftig. Det er efterhånden få varer der kan overleve med store forskelle i priser
imellem landene i EU.
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2009 kl. 12:36
Oprindeligt skrevet af pdj1974 pdj1974 skrev:

Så forøvrigt lige at 807 nu kan bestilles fra UK til 800£:

De sælger så desværre ikke til DK
Til gengæld ser det ud til at Onkyo generelt er på vej med faldende priser:
http://www.homecinemachoice.com/blogs/team+hcc/onkyo+slashes +price+top+selling+av+receivers+claims+be+uks+top+avr+brand+ 16+07+09
/Peter

Til top

Besvar Besvar Side  <1 3456>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu