recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Cucusoft Converter, dårlig lyd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCucusoft Converter, dårlig lyd

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
j_skib Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 135
Direkte link til dette indlæg Emne: Cucusoft Converter, dårlig lyd
    Sendt: 04-Februar-2008 kl. 21:57
Hej derude.

Jeg har købt Pro udgaven af converteringsprogrammet fra Cucusoft (Mpeg/Mov/RMVB/Divx/AVI to DVD/VCD/SVCD). Programmet virker rimeligt på billedsiden, men lyden der flyttes med, er ikke god. Tilsyneladende kan programmet ikke få lyden til at svinge omkring 1/2 spænding som normalt. Lyden svinger tilsyneladende omkring 2/3 spænding, dvs at nulpunktet ikke ligger normalt. Dette kan ses hvis lyden hives ud af .vob-filen og vises af et lydredigeringsprogram.
Jeg har også prøvet at convertere til VCD-filer, her er fejlen den samme. Kildematerialet er forsøgsvis prøvet converteret med et andet program, her er alt OK. Dette program kan desværre ikke lave Mpeg2 filer, så derfor indkøbet at Cucusoft programmet.

Er der nogle her i forummet, der har lignende erfaringer?
Jeg har endnu ikke skrevet til Cucusoft, det afhænger lidt af jeres erfaringer om jeg vil bruge krudt på sagen (jeg har det ikke godt med at have brugt 270 kr på et dårligt program).

Venlig hilsen
Jørgen.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu