|
Custom firmware til YouSee bokse. |
Besvar | Side <1 5678> |
Forfatter | |
madsklit
Bruger Oprettet: 07-September-2010 Status: Offline Point: 140 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor der er vilje er der vej 😊
|
|
JJakaJonas
Junior bruger Oprettet: 05-Juli-2018 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og der var mange der sagde det aldrig ville ske.
Men nok om det 😊 Jeg kan lige opdatere om at YouSee har skrevet at det lader til der er nogle mangler i filen og er ved at udrede tingene med Samsung. Så jeg afventer nyt derfra.
|
|
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 907 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan du finde noget firmware til en Cisco ISB2231 Det er en fra det gamle DLG Tele, men den skriver X 3 når den starter op.
|
|
//Guldhammer
|
|
JJakaJonas
Junior bruger Oprettet: 05-Juli-2018 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
det er som sådan ikke muligt at finde en firmware til den enhed da den (jeg selv har er i hvert fald) Microsoft baseret og kræver licens.
Så for at få seneste firmware skal man være på (som jeg har fået det forklaret) et netværk med et abonnement på en tv boks. Dog er det lykkedes på min (på Yousee bredbånd) at installere seneste Yousee firmware. Det kan bare ikke bruges til noget uden et abonnement.
|
|
JJakaJonas
Funktioner
Tak(0)
|
Okay...
Jeg har nu valgt at kassere min Samsung boks og sat min Cisco boks lidt på hylden da projektet er mere indviklet end hvad jeg lige kan finde ud af. Jeg har i mellemtiden kigget på en raspberry pi 3 b med Android TV (da det var planen fra starten af med det system) men det fungere af hø til... Så nu sidder jeg med en pi med OSMC på som kan vis Dr nu, og Viaplay.. Så det oprindelige projekt stopper her og så må jeg følge det råd flere har sagt og gå med en pi og så få alt min streaming derpå.
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7077 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sjovt
Det første svar i tråden fra klausDM var at du skulle kikke på en pi 😄😄😄
|
|
JJakaJonas
Funktioner
Tak(0)
|
Ja i know...
Men en pi hjælper mig ikke over til hvor jeg ville hen. Tværtimod skal jeg nu finde en ny enhed at købe som kan levere det jeg har behov for... Dette er kun en midlertidig løsning da min Chromecast ikke fungere optimalt....
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19456 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad har du behov for?
Klaus
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7077 |
Funktioner
Tak(0)
|
Trådstarter skriver behov for streamning.
Det klarer pi chromecast og appleTV i dag uden problemer. Og enda i 4k som nosee boksen aldrig kom til. Strømforbruget kan betale en ny pi flere gange pr år
|
|
JJakaJonas
Funktioner
Tak(0)
|
Okay...
Læs venligst i tråden! Jeg har allerede en Chromecast som ikke virker optimalt! Jeg har ikke råd til et Apple TV! Og sidst men ikke mindst er mit behov at kunne streame fra YouSee tv og film app'en, viaplay, Netflix og YouTube.... Og evt lidt andre... Derfor kiggede jeg på Android til de enheder jeg ligger inde med... Og nu alternativer... Som åbenbart mere er køb nyt....
|
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1401 |
Funktioner
Tak(0)
|
Da du vil kunne streame fra YouSee, så har du vel et YouSee abonnement hvor der følger en YouSee boks med, som kan det du har brug for.
Det er i øvrigt sjovt at du har råd til YouSee, Netflix, Viaplay med flere, når du ikke har råd til et Apple TV til 1200kr. Redigeret af Axlon - 28-Januar-2019 kl. 16:59 |
|
Mvh Jesper
|
|
JJakaJonas
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke YouSee tv abonnement.
Jeg har derimod et YouSee mobil abonnement hvor i der er en fri premiære film hver måned... Dette kræver YouSee tv og film app'en...
|
|
Besvar | Side <1 5678> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |