|
Custom firmware til YouSee bokse. |
Besvar | Side <1 678 |
Forfatter | ||
joern.loenborg
Guld medlem Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så må du jo se appen på din mobil. Der er jo ingen app på boksen, så glem nu den boks.Alternativt, men det kræver et nyere TV, kan den omtalte app findes på dit TV.
Redigeret af joern.loenborg - 10-Februar-2019 kl. 09:45 |
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
JJakaJonas
Junior bruger Oprettet: 05-Juli-2018 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var da utroligt så dårligt folk læser i den her tråd!
Jeg har droppet boksen, pi og det her skide forum! Køber noget Kina lort da en udgift på 200 kr. er langt bedre sluppet end tid jeg har spildt på folk i tråden her som ikke har lært at læse. Lås tråden, ban min bruger.... Kunne ikke være mere lige glad på det her punkt nu... Jeg kom her for råd og valgte efter talrige forsøg at følge et som blev overset og ikke hjulpet videre..... Hyg jer.....
|
||
Kallespears
Super bruger Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
En skam det ikke gik. Var ellers spændt på dit projekt, men som jeg skrev i et af de første indlæg, så lever janteloven i bedste velgående. Hold hovedet højt og giv ikke op. 💪🏼💪🏼
|
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7077 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Trådstarter glemte at læse..
Tror alle prøvede at hjælpe dig med bedre tanker. |
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2194 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Da du ikke er blevet "bannet", og heller ikke bliver det, så skyldes det, at du har opført dig ordentligt her i forummet... Og KUN derfor! Ønsker du at blive udmeldt, så skal du henvende dig til Recordere-personalet. Du vil så blive udmeldt, men dine indlæg/tråde bliver ikke slettet. Ved senere tilmeldelse, ved henvendelse til Recordere-personalet, vil du kunne få genoprettet din tidligere profil. Så i forhold til evt. udmeldelse, gem lige dit brugernavn, således at recordere kan genskabe din nuværende profil, såfremt dette måtte ønskes. Redigeret af mnielsen - 20-Februar-2019 kl. 20:41 |
||
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1401 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja der er en enkelt bruger som ikke har læst hele din ørkenvandringshistorie omkring dit YouSee fantasi projekt helt fra start, og kun har forholdt sig til overskriften. At du så har ændret dit projekt til at være et projekt, hvor du ønsker en løsning som kun ATV4 og måske shield kan, men ikke må koste noget som helst, for derefter at blive tøsefornærmet over at folk ikke finder sådan en løsning til dig, tjaa det kan jeg sgu kun grine lidt af, eller overveje om du blot er en trold. Held og lykke med dit Kina android projekt
|
||
Mvh Jesper
|
||
RaGa_MuFFiN
Super bruger Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
@Kallespears - jeg har sendt dig et par PB, som du ikke har svaret på - vil du venligst det?
|
||
Besvar | Side <1 678 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |