|
Cybersp@ce - Disney-film-Lister |
Besvar ![]() |
Side <1 17181920> |
Forfatter | |
Burmeister ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2016 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa
Jeg er i gang med at fuldføre min samling og vil lige
bidrage med lidt info. Disse Disney opfølgere er udgivet på Blu-ray: 06 Pocahontas 2: Rejsen til England Og så et spørgsmål. Jeg mener bestemt at disse to titler også
var udgivet på Blu-ray. 08 Tigerdyrets Familiefest De blev vist udgivet i 2012, men det er umuligt at finde dem
til salg nogen steder. Er der nogen der kan bekræfte at de rent faktisk eksisterer på Blu-ray? På forhånd tak |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24792 |
Hej. Velkommen til Recordere. Udkommet 14/2-12 ![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
BlueFox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 553 |
Blu-Ray XXL
![]() |
|
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|
![]() |
|
T-1000 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 298 |
Pain can be controlled - you just disconnect it.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6684 |
Mandagstilbud i dag i Elgiganten på blu-ray boksen med 53 film. Kun 1699 kr.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
|
|
![]() |
|
MDusen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2011 Sted: Lyngby, DK Status: Offline Point: 108 |
Er der nogen der fik købt denne og har fået kigget på indholdet?
Er den pengene værd - er omslag og udseende af diskene noget makværk eller normal Disney kvalitet Bookede den til collectstore men ved ikke om jeg gider køre til Elmutanten for At hente den ![]() |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6684 |
Her er billede af bagsiden af boksen (for stort til at indsætte): Selve skiverne ser ud som de film, der bliver solgt enketvis, men indpakningen er en anden. Det kan være svært at få skiverne ud af de papsider, de sidder i. ![]() Mindre billede af bagsiden: ![]() Redigeret af Brixen - 21-Juni-2016 kl. 11:02 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Der er da ikke noget at betænke sig på. 32kr pr skive - købte dem uden at blinke, hvis ikke det var fordi jeg havde 15 af dem i forvejen.
Og 53 covers fylder en hel del ift boxen ![]() Redigeret af Kampus - 21-Juni-2016 kl. 11:04 |
|
![]() |
|
Nemlig. Jeg købte sidste gang tilbuddet var der
![]() |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
MDusen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2011 Sted: Lyngby, DK Status: Offline Point: 108 |
1000 tak for info - så må jeg hellere smutte forbi og afhente
![]() |
|
![]() |
|
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
Det må siges at være et godt tilbud, men jeg synes det er lidt at skide på folk ikke at få udgivet de sidste på blu-ray. Og så udgives der er blu-ray boks, hvor 1/7 af filmene er på DVD.
|
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 17181920> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |