recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Czuba's Setup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Czuba's Setup

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Czuba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Czuba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Czuba's Setup
    Sendt: 02-Oktober-2011 kl. 21:18
Hej Allesammen...Smile











 
Så er det vidst på tide at vise mit lille setup.

 

Udstyret består af følgende

 

Philips 42pfl5405h

Marantz SR6006

System Audio Saxo 30

System Audio Saxo 10

Scandyna Micropod SE

System Audio Sub 8

Ps3 Slim 320gb

Samsung BD-D6900

 

Lidt billeder....Smile

 

Overblik over stuen. Gardinerne er med mørklægning, så der kan ses film i dagslys.


 

Setup. Bag sub'en står en ps3 og en 2tb hdd.


 

Pioneer vsx-921


 

Lidt blu-ray film


 

Sweetspot


 

Skal lige have smidt en kabelbakke op ved tv'et, så kablerne bliver gemt væk.

 

Næste opgradering bliver et større tv. Vil gerne op i 55".

 

Det var det for denne gang, kom gerne med spørgsmål og kommentar....Smile

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Redigeret af Czuba - 17-Juli-2012 kl. 21:55
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2011 kl. 22:26
Det ser rigtigt fedt ud med den hvide linie. Gives SA HT ikke med hvidt frontstof? Et lille forslag kunne være en lille kabelbakke Under TV'et for at skjule kablerne.

Hvad har du under centeren?

BS
Til top
Czuba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Czuba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2011 kl. 00:04
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

Det ser rigtigt fedt ud med den hvide linie. Gives SA HT ikke med hvidt frontstof? Et lille forslag kunne være en lille kabelbakke Under TV'et for at skjule kablerne.

Hvad har du under centeren?

BS
Det hvide frontstof kan tilkøbes, men det har ikke helt samme farve som højtalerne, og synes det sorte skaber en god kontrast...Smile
Skal også have smidt en kabelbakke under tv'et, det ville helt sikkert pynte...Tongue
Det er min BD jeg har under centeren, men den kommer nok ned og stå ovenpå receiveren, når der bliver købt et større tv....Smile
 
Til top
KristianAh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 12-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KristianAh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2011 kl. 09:39
Ser godt ud Thumbs Up

Har selv en VSX-921 akommpagneret med et par Aura30
Mangler bar sub'en.... men satser på at Ole fra SA snart har en demo på en SubEletro 200 Tongue
Til top
Czuba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Czuba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2011 kl. 11:37
Oprindeligt skrevet af KristianAh KristianAh skrev:

Ser godt ud Thumbs Up

Har selv en VSX-921 akommpagneret med et par Aura30
Mangler bar sub'en.... men satser på at Ole fra SA snart har en demo på en SubEletro 200 Tongue
Hej...Smile
Tak tak, er også godt tilfreds med resultatet...Tongue
Min sub er den seneste tilføjelse og det fortryder jeg i hvert fald ikke! Den har bare givet meget mere dynamik til filmWink Så den nyeste Pirates igår og det lyd sku rimelig godt...Tongue
 
 
Til top
Czuba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Czuba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2011 kl. 21:20

Nogen der kan svare mig på, om jeg kan bruge denne USB dongle til at få min receiver på nettet trådløst?Smile

Til top
Czuba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Czuba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2011 kl. 12:00

Fik set 'Thor' på BD forleden dag, fed film, men synes at der var en del baggrundsstøj. Havde volumen på -15 og jo højere lydstyrke, jo mere baggrundsstøj. Andre der oplever det samme?

Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2011 kl. 19:07
Skal de fronter ikke bare en smule længere ud fra væggen?
Til top
Czuba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Czuba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2011 kl. 21:49
Oprindeligt skrevet af SoundWave SoundWave skrev:

Skal de fronter ikke bare en smule længere ud fra væggen?
Det kunna da godt være at jeg skulle prøve detSmile Men det kan vel ikke løse problemet?Smile
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 18:24
Hvordan oplevede du opgraderingen til Marantz 6006?
Til top
Czuba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Czuba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 18:38
Oprindeligt skrevet af 0leDK 0leDK skrev:



Hvordan oplevede du opgraderingen til Marantz 6006?

Har ingen oplevelser haft. Mit tv kan/vil ikke vise hdmi signalet fra receiveren, så har ikke haft mulighed for at teste på nogen måde desværre.
Til top
DonBirger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 592
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DonBirger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 19:20
Hvad syntes du om pioneer og system audio kombinationen? Leder nemlig efter nogle relativ smalle højtalere,har du hørt dem imod andre mærker før du købte dem.?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu