recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - D7005/D8005 og banding, bleeding/clouding
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketD7005/D8005 og banding, bleeding/clouding

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
martinrunge Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Januar-2006
Status: Offline
Point: 105
Direkte link til dette indlæg Emne: D7005/D8005 og banding, bleeding/clouding
    Sendt: 29-Maj-2011 kl. 15:42
Hej,

Jeg overvejer at anskaffe mig et Samsung UE46D7005, men jeg synes jeg kan læse om en del problemer med banding og bleeding/clouding på forskellige forums.

Jeg går ud fra at der må være en del herinde, som har købt enten d7005 eller d8005, og jeg vil derfor høre om I oplever nogen problemer med TV´et?

mvh

Martin
Til top
Peter Schrøder Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-Januar-2011
Sted: Danmark
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2011 kl. 10:11
Har ikke lige den model, men en anden som fik hug for de samme fænomener.
Edge LED vil vel altid ha' lidt ujævn belysning. Det er ikke noget man ser, hvis
ikke man leder efter det. Banding opstår. Især når billedet er langsomme farveforløb
i rød, grøn eller blå. Det kan dog være svært at fastslå om det skyldes skærmen eller materialet.

Med venlig hilsen
Peter Schrøder
Til top
ibanezx Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-April-2011
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2011 kl. 15:30
Jeg havde et D7000 som jeg returnerede, men ikke pga. banding/clouding. dog var der clouding, og minimalt banding. Clouding kunne ses om aftenen i mørke scener og var mest udtalt fra TV'ets 4 hjørner, men også i 5-10 cm store 'cirkulære klumper' især i bunden af skærmen.

Tror den var en mindre heldig model, men aner det ikke. Agter at købe et nyt magen til!

Redigeret af ibanezx - 30-Maj-2011 kl. 15:31
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu