|
D8005, alt sort i venstre side bliver halvrødt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SteffenM ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Status: Offline Point: 281 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-September-2012 kl. 22:25 |
Hejsa,
Mit 55" D8005 er begyndt at blive ekstremt rødligt i de sorte områder! ISÆR i venstreside - Er dette virkelig normalt ?? Til tider kan det være ok, men ændrer sig så igen pludseligt til at være ekstremt rødligt belyst! Føler det ødelægger kvaliteten konstant, da tøj på personer mm. pludseligt ser ekstremt underligt ud. Kan jeg tillade mig at klage over dette ? - Har en udvidet forsinket på denne! |
|
Stue: UE55D8005, Audiovector K-Signature series, Harman Kardon AVR630
Soveværelse: UE40D8005, Cambridge Minx S215, Upcoming forstærker |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Øh ja, hvis det er en fejl :-) Prøv evt at dokumentere fejlen med en videooptagelse.
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Brug din reklamationsret.
Klaus |
|
![]() |
|
SteffenM ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Status: Offline Point: 281 |
Har prøvet at tage billeder med min mobil, men den kan ikke rigtig fange fejlen! Må vel få dem til at se på det i butikken, skulle blot sikre at jeg ikke kom med noget normalt og lignede en klaphat :)
|
|
Stue: UE55D8005, Audiovector K-Signature series, Harman Kardon AVR630
Soveværelse: UE40D8005, Cambridge Minx S215, Upcoming forstærker |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |