|
Dab+ afspil´ning via Reciever, |
Besvar |
Forfatter | |
folp
Guld medlem Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-November-2021 kl. 18:33 |
Har købt en Reciever Marenz NR1200 hos tapeconnection, Jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg får DAB+ aktiveret, kun en quick start guide på svensk, alt der står om DAB? er at jeg skal montere antennen, har ingen ide om hvordan det aktiveres, og Tapeconnection siger bar at det skal den selv finde ,men hvordan?
Den finder enkelte FM stationer i dårlig kvalitet. |
|
MVH Frank Pedersen
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vælg tuner - option - fm/dab - enter - select dab <> - enter
Side 63
Redigeret af Munch - 30-November-2021 kl. 19:15 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad antenne har du sat til? Klaus
|
|
folp
Guld medlem Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar ,havde ikke ses den manual endnu, Og antenne ,jeg bruger den Dab+ der fulgte med maskinen.
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
DAB kan være svært at modtage ordentligt med en indendørs antenne.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor langt bor du fra en sender? Klaus
|
|
folp
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm efter sat op som Manual Munch linkede så er Dab+ fin lyd ,FM og MP3 er skrækkelig ,men vil heller ikke spille radio de formater.
Bor i Fredericia så må være rimelig tæt på en sender.
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |