|
DAB+ radio med indbygget strømforsyning? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HoundDK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-April-2008 Status: Offline Point: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Oktober-2017 kl. 20:02 |
Hej,
Jeg har svært ved at finde en DAB+ der har indbygget strømforsyning ligesom min gamle Lumatron DAB-06. Er der nogen her der kender til én der lever op til dette krav (helst i "transistor-radio" design)? Pft
![]() Redigeret af HoundDK - 10-Oktober-2017 kl. 22:48 |
|
![]() |
|
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 983 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dem findes der vist ikke mange af.
Dantax DAB-88 er vist en af de få |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det tvivler jeg på den har. Iøvrigt den samme model som Føtex sælger under navnet Nordklang til 299kr
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
Kampus, tre minutters med Google ville fjerne alle tvivl for dig: http://www.scansonic.dk/Download.axd?file=/files/Manuals/Radios/DA88%20%20%20DAB%20radio/All/DA88_IM.pdf&filename=DA88_IM.pdf Klaus |
|
![]() |
|
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 983 |
Jeg tvivler ikke.. ![]() Den findes forøvrigt ikke på foetex.dk
Redigeret af Deschain - 11-Oktober-2017 kl. 09:21 |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Hvad er grunden til at den skal være indbygget?
De fleste strømforsyninger er jo bare en lille klods, der sidder i stikkontakten. |
|
![]() |
|
HoundDK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-April-2008 Status: Offline Point: 21 |
Tak til alle for svar - jeg må ud og kigge på Dantax DAB-88.
Mufti - den skal bruges på badeværelse hvor strømudtaget sidder temmelig højt. Jeg gider ikke have en lader sidende deroppe...
![]() Redigeret af HoundDK - 11-Oktober-2017 kl. 20:48 |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Fair nok.
Er næsten sikker på at denne har indbygget strømforsyning. Det kan tjekkes med et opkald til butikken. https://www.panasoniccenter.dk/produkter/lyd/berbart/panasonic-dab-radio-d10-hvid.htm |
|
![]() |
|
Yep, den har også indbygget strømforsyning og er nok en bedre kvalitet end Dantax'en.
|
|
![]() |
|
Mufti / Deschain: Mange tak - jeg må også lige checke Panasonic D10. Jvf. Youtube har den dog strømstiket i siden, hvilket ikke er optimalt for mig men måske opvejes det af features/lydkvaliteten.
|
|
![]() |
|
Man kan få vinklede stik, så er det måske ikke så slemt det sidder i siden?
![]() https://www.av-connection.dk/?PGr=7026
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |