recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dac/ps3/Squeezebox byttes til min. 24" Pc skærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dac/ps3/Squeezebox byttes til min. 24" Pc skærm

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kennethp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-December-2009
Sted: DK
Status: Offline
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dac/ps3/Squeezebox byttes til min. 24" Pc skærm
    Sendt: 23-September-2012 kl. 18:29
Hejsa
Jeg har lidt af hvert jeg ønsker at bytte til en skærm af god kvalitet, helst ikke mere end et år et to gammel. Du får nok ikke det hele for din skærm, men jeg er åben for mulige byttehandler.

Cambridge Dacmagic:
Kan ses her

Squeezebox, et par år gammel, har en lidt sjov stømforsyning der er lidt sart med hvordan stikket sidder, men når først det sidder ordentligt er der ingen problemer.

Ps3 med move og spil:
Komplet spil liste kan ses her

Skriv en besked hvis du er interesseret i noget af det. Det befinder sig i København.
Til top
flexq Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-Februar-2009
Sted: Nørresundby, DK
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flexq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 19:04
Hvilken squeezebox er det og vil du sælge den for $, eller er det kun bytte?

/Q
Jeg var her !
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 20:05
Hej Flexq
Hvis ingen er interesseret i et byttehandel efter et par dage kan vi sagtens finde ud af noget. Ved ikke lige hvad den er værd, men hvis du har et fornuftigt bud er jeg klar :)
Det er en V3 så vidt jeg ved, og ser således ud
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 21:39
- linket virker ikke.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 21:47
Til top
flexq Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-Februar-2009
Sted: Nørresundby, DK
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flexq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2012 kl. 21:11
Hej Kenneth,

Desværre er jeg ikke interesseret alligevel, jeg erkun ude efter en Touch, derfor jeg spurgte hvilken model det var (: Held og lykke med salget.

/Q
Jeg var her !
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2012 kl. 21:12
Det er helt i orden, held og lykke med at finde en!
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Oktober-2007
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2012 kl. 21:44
Er det ps3 slim? og hva med hhd?

HVa ska den koste kun med den originale controller? 
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2012 kl. 21:50
Nej den er ikke slim, ville hellere have den store harddisk, som er på 256gb
Ja der er kun en org. controller, men så er der til gengæld move controller med og en god bunke spil.
Egentlig er jeg mest interesseret i at bytte, men du kan kigge lidt hvad de ellers går for på dba.dk og så trække lidt fra og komme med et bud.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu