|
dagbog: mit indkøb af Panasonic DMR-BCT940 |
Besvar ![]() |
Side <1 34567 9> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den har tre tunere! Det er den tyske maskine Cinemagic sælger, så ingen forskel... M.v.h. |
|
![]() |
|
cmax ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
Hvad med programguiderne - er det den fra yousee i bruger og er den ikke kun på en uge frem?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40576 |
EPGen fra You See går 6 eller 7 dage frem, der er vist ingen der har en der dækker længere frem.?? |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Men det er jo ikke noget problem, med kun en uge, ud over nemhed/dovenskab.
M.v.h. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40576 |
Nej, det er ikke et problem med kun en uge, f.eks går jeg normalt en 3 dage frem, og når de så er gået, så sættes der op til de næste dage frem. Ligeledes med antallet af genudsendelser, så er det slet ikke et problem. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
cmax ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
Tak for svarene - grunden til jeg spørger er at jeg i mediacenteret har to uger.
Når jeg kikker på mit tv hvor mit youseekort til cmore Extreme så er der IKKE epg på tv'et så det virker ikke til at youseehar epg på denne kanal. |
|
![]() |
|
Der må du nok have fat på support for at høre om det er en fejl eller hvad årsagen er. |
|
|
|
![]() |
|
Det der " key word recording" i skriver om - er det at man eks. skriver "Randers" , og så optager den alt fremtidigt med hvor Randers er en del af beskrivelsen.?
|
|
![]() |
|
I bund og grund, ja, så er det den måde det virker på, der er dog begrænsninger, og det er kun aktivt i 10 dage. Der vi optages alt med det søge ord, også hvis det er en del af ordet. F.eks skriver du Oslo, så vil der også optages hvis der står checkoslovakiet. Der kan sættes op til Titel og beskrivelse eller begge dele. Du kan selv, som jeg lige har gjort google videre på det. |
|
|
|
![]() |
|
Ok - tak.
På mce gemmer den ordet for evigt så hvis den støder på det, og så er der jo smart hvis man ikke har set at der eks sendes en koncert med "Eric clapton" at mce så automatisk optager den. |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
Det er også sådan, det kan sættes op til at virke på BCT-940. Det er valgfrit, om Keyword Recordings skal auto-slettes efter 10 dage eller ej. Jeg har Keyword Recordings, der er tæt på et år gamle. |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Nu har bestilt en 940 og håber at få den på mandag. Med hensyn til netværksid 100/110 - når jeg har fulpakken fra yousee og et enkelt kort til cmore Extreme, hvad værdi skal jeg så bruge.?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 34567 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |