|
Dali 5.1 sæt - 2800,- SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rosebowl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Status: Offline Point: 53 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 11:31 |
Sælges
1 sæt Dali front højtaler model Concept 6 ( sort lakeret ) 1 stk Dali center højtaler model C1000 ( sort lakeret ) 1 stk Dali subwoofer model SWA 8 ( Sort lakeret ) 1 sæt Dali baghøjtaler model R1000 ( sort lakeret ) Subwoofer stik medfølger. Pris 2800,- ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af rosebowl - 24-Oktober-2012 kl. 22:59 |
|
![]() |
|
maskinmesteren ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2012 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor gamle er højttalerne? Hvordan er standen? Er der nogle ridser/skrammer? Hvor befinder det sig?
|
|
![]() |
|
højtalerne er sort lakeret, ingen ridser, dog en lille streg på den ene baghøjtaler, men det ses ikke.
så det er en rigtig god stand, der er blevet passet godt på dem, og de er fra 2008. har stadig regning på fronthøjtalerne fra hifi klubben. de befinder sig i køge
|
|
![]() |
|
maskinmesteren ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2012 Status: Offline Point: 8 |
Tak for svar. Kan du evt. poste nogle billeder af de forskellige? Måske et af den lille streg du nævnte (placeringen)?
Redigeret af maskinmesteren - 19-Oktober-2012 kl. 13:54 |
|
![]() |
|
Jeg tager dem i løbet af weekenden, da jeg ikke er ved en pc. Ellers send mig din mail adresse. Så kan jeg smide nogle afsted.
|
|
![]() |
|
yaller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 227 |
kommer du forbi århus i nærmeste fremtid?
|
|
Dali Blue Surround - Denon 3310
Nyt Hi-fi Dali evidence 870 - Rotel RB 1080 - Rotel RC 995 |
|
![]() |
|
Det skal du ikke regne med.
|
|
![]() |
|
skovsgaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-September-2011 Sted: Hobro, Danmark Status: Offline Point: 18 |
Er de stadig til salg?
|
|
![]() |
|
Jeg har sendt dig et par beskeder.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |