|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
LiquidoDK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() Sendt: 31-August-2009 kl. 22:22 |
Hej.
Jeg er i gang med at finde et nyt surround setup og kigger lige nu på brugte højtalere. Jeg har hørt concept 6 højtalerne og synes godt om dem, der skal selvfølgelig bare lige en sub på. Jeg har så fundet et par Dali blue 3003 som front, men har ikke hørt dem spille, så er der en af jer som kan fortælle mig hvor godt spiller i forhold til concept 6? De skal primært bruges til film, men også musik i alt fra hårdt pumpene techno til sprød metal. Hvis i har nogen andre bud, så er det velkomment. Mit budget ligger på ca. 4500,- for højtalere, helst inkl. sub, selvom det nok kan blive svært. |
|
![]() |
|
Hyl.dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 353 |
![]() |
Jeg ville bruge pengene på et sæt gode gulvhøjtalere, derudover ville jeg købe brug. Dette er fx et ret godt køb! Men der er flere gode tilbud der ude...
LINK1 (hvis du kan leve med den kosmetiske skade) LINK2 Generelt ville jeg holde mig fra concept 6 og HFK generelt i det prisområde. Der findes så meget andet bedre derude. |
|
Udstyr:
* Receiver - Pioneer VSX-LX60 * Effekt - XTZ Edge A2-300 (2 stk Bi-amp) * Front - XTZ 99.36 MK1 * Center - XTZ 99.25 MK1 * Sub - XTZ 99 W10.16 (m. 700W klasse-D modul) |
|
![]() |
|
LiquidoDK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() |
Jeg tror at du har misforstået mit budget, det er ikke 4500,- til front højtalere, det er 4500,- til hele vejen rundt. Jeg leder efter: 2 stk. Front højtalere |
|
![]() |
|
![]() |
Hvad med Dali 400, er de noget værd?
|
|
![]() |
|
audihald ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=615660 98
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=61739987 og et super spændende sæt her, dog uden sub og passer måske ikke helt til musiksmagen, men jeg tror det spiller rigtig godt !!! http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=61832929 Redigeret af audihald - 01-September-2009 kl. 07:53 |
|
![]() |
|
![]() |
Dali sættet ser fornuftigt ud, så det vil jeg da undersøge. Tak for indsatsen indtil videre. |
|
![]() |
|
![]() |
Nu har jeg kigget lidt mere på Dali sættet og det tiltaler mig meget, men jeg har lige 2 bekymringer. 1. Kræver sættet ikke rimelig meget power af receiveren? (Kan i anbefale en da jeg også skal have sådan en) |
|
![]() |
|
![]() |
Er der slet ikke nogen der kan fortælle mig om sub'en er stor nok og om de receivere jeg har forslået er kraftige nok? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |