recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dali Blue vs. Dali Concept
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dali Blue vs. Dali Concept

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mortiniz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-November-2012
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mortiniz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dali Blue vs. Dali Concept
    Sendt: 30-November-2012 kl. 11:32
Hej!

Jeg har en hjemmebif med en 5.1-opsætning med Dali Blue-serien (C1000-center, 2002-fronter og et par Jamo-surroundhøjttalere). I stuen har jeg imidlertid også et par Dali Concept, som jeg overvejer at bytte ud med Jamoerne (+ sub) fra kælderen, købe en Concept-center og så bruge 2002erne som surroundhøjttalere.

Mit spørgsmål er, om det kan betale sig? Vil jeg opleve nogen væsentlig lydforbedring - især hvad angår centeren (C1000 -> Concept)?

På forhånd tak. :-)

Mvh. Morten< id="plugin0" ="application/x-dgnria" width="0" height="0" style=": ; : 1000">< name="tabId" value="199">
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2012 kl. 12:08
Velkommen til recordere, men prøv i Surround Forummet!

Dette Forum er:

Min hjemmebiograf (20 læser)
Vis dit udstyr frem for andre brugere
Til top
Mortiniz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-November-2012
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mortiniz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2012 kl. 12:09
Okay, will do. Det er lidt svært at vurdere, hvilket forum er det rigtige at poste i, synes jeg.
Takker! :-)
Mvh. Morten
< id="plugin0" ="application/x-dgnria" width="0" height="0" style=": ; : 1000">< name="tabId" value="229">
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu