recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dali Concept 2 eller Monitor Audio BR2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDali Concept 2 eller Monitor Audio BR2

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jakobscafe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Maj-2007
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Emne: Dali Concept 2 eller Monitor Audio BR2
    Sendt: 12-August-2008 kl. 09:15

Hej - Er Dali Concept 2 ligesågode som Monitor Audio BR2?

De skal bare spille stille og roligt i min stue, med et minianlæg som leverandør (Nad c715 eller Denon DM37). Jeg har læst at BR2 kan placeres helt hen til væggen og stadig spille uden alt for for meget bas.

Kan Monitor Audio kun købes eet sted i Danmark (tapeconnection) eller er der flere forhandlere? Jeg har spurgt på levering hos TC men tror de holder ferie, de svarer ihvertfald ikke på mail.

Så hvis jeg alligevel skal købe et anlæg i hifiklubben kunne jeg jo ligesågodt købe Concept 2 der også.

Til top
Vanderlay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 1168
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2008 kl. 09:26

Jeg synes Monitor Audio lyder bedre end Concept-serien, specielt til musik

Tape Connection har vist eneforhandling på dem, men de er notorisk kendt for at være sløve på mailen, så du skal nok ringe eller tage derned

Til top
jakobscafe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Maj-2007
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2008 kl. 15:40

Monitor Audio BR2 købt - så nu venter jeg bare på de kommer. Om de så spiller godt med Denon DM37, vender jeg tilbage til!

Tak for input - TC har stadig ikke svaret på mail, men deres automatiske system har sendt en ordrebekræftelse.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu