|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Anders_Boesen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2006 Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 20-November-2006 kl. 21:39 |
Hej, først skal det siges at jeg stortset ingen forstand har på valg af komponenter til lyd. Når det er sagt, skriver jeg, fordi jeg er på udkig efter et surround-system, jeg har kigget lidt på Denon avr-1907 surround receiver
og har planer om at købe DALI concept 6 højttalersystem til: Min plan er at lave en hjemme biograf og jeg vil derfor gerne vide om der er nogle på forumet, som har et kendskab til noget af det her og kan sige god for det. På længere sigt har jeg planer om at sætte en projektor op, jeg går ikke ud fra at jeg umiddelbart for nogle problemer med dette pga. mine valg mht. til receiver og højttalere? Hilsen Anders. Redigeret af Anders_Boesen - 20-November-2006 kl. 21:47 |
|
![]() |
|
Digi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 91 |
![]() |
well concept 6 spiller fint, også sammen med Denon 1907, men ikke mindre forstærker må du heller ikke ta. der er ok bas i 6'erne, men til film kommer du nok til at savne lidt, om ikke andet med tiden, men igen, så ka du jo altid købe en sub, concept sub'en spiller pragtfuldt |
|
:o) K
|
|
![]() |
|
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() |
Jeg har også overvejet Concept 6-sættet, men dog med denne forstærker: Så jeg kobler mig lige på denne tråd. |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Jeg har en Denon 2106, Dali Concept 2 som bag-ht, Dali Concept sub 12, Dali Concept center og som fronter pt mine gode gamle Dali 7A. Og det spiller fint til mig. Sub'en koster måske forholdsvis meget - men prøv at se Pirates Of The Caribbean 2 med og uden sub - så forstår man hvad man får for pengene. Jeg ville i hvert fald ikke undvære.
Redigeret af Stampe - 28-November-2006 kl. 12:52 |
|
![]() |
|
Digi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 91 |
![]() |
Concept sub'en er for FED, bare at høre radio nu er belvet såååå sjovt Booom, og den er endda ikke skruet op på mere en +3 Har concept 10 som front, concept center og concept 1 som bag ht, som jeg bedst kunne lide, er også nemmere da de har ophæng direkte i ht. bruger en Nad 753 V2 til at styre hele herligheden, en 743 er for lille til concept 10, ville ås æææælske at ha' denon'en (2106) men havde da købt NAD'en, og den er ås super laver FED digital surround |
|
:o) K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |