recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - dali evidence 370 vs. audiovector m1 signature
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketdali evidence 370 vs. audiovector m1 signature

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
flex80 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-November-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: dali evidence 370 vs. audiovector m1 signature
    Sendt: 12-November-2010 kl. 16:19
hej med jer:-)

håber i kan svare mig på mit spørgsmål. jeg skal have nye højttalere og er lidt i tvivl om, jeg skal vælge dali evidence 370 eller audiovector m1 signature?
har en yamaha rx-v650 receiver. håber i kan hjælpe mig, da jeg skal kigge på højttalere i weekenden.

på forhånd tak :-)

Til top
ghost-the-man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Point: 1647
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2010 kl. 17:56
Jeg ved ikke hvad du skal vælge mellem disse to, da jeg ikke har hørt dali evidence 370, men jeg har hørt audiovector, og audiovector går du ikke fejl afSmile. Men da du skal ud og kigge på højttalere, kan du jo afgøre hvem af dem, der lyder bedst efter din smag, og velkommen til recordere.

Til top
flex80 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-November-2010
Sted: dk
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2010 kl. 17:58

jamen jeg siger mange tak. jo skal selvfølgelig høre dem, men kunne være der var nogen der havde hørt begge to. men tak for venligheden :-)

Til top
ghost-the-man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Point: 1647
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2010 kl. 18:36
Men jeg vil da godt slå et slag for audiovector, da jeg selv har audiovector,et sæt Audiovctor M3 Signature,det jeg godt kan li ved dem, er at de er hurtig og kontant i bassen,og har en fin klang i lyden,men det er min mening,og det er derfor det er svært at råde folk til hvad de skal købe, da vi ikke har den samme mening om, hvordan tingene skal lyde,og heldigvis for.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu