|
Dali Fazon Mikro |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Klaus.S ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Status: Offline Point: 245 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 12:53 |
|
Hej alle,
Har brug for lidt hjælp. Leder efter et nyt sæt surround højttalere, da konen ikke vil have gulvhøjttalere mere. Har kigget på Dali Fazon Mikro som helt sikkert vil falde i min kones smag. Men findes der andre alternativer som er i samme størrelse? Der er jo en jungle derude. Prisen maks (uden receiver) er ca. 15.000, men gerne noget billigere ![]() |
||
![]() |
||
Klaus.S ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Status: Offline Point: 245 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ok link fik jeg så ikke lige til at virke
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Ikke vil have gulvhøjttalere mere? Må du også bestemme, at du ikke vil have den grimme designersofa mere? Når man bor sammen, så er det vel et demokrati?
OT: de 15.000kr er det 5 højttalere eller gælder det også en sub? |
||
![]() |
||
|
Demokrati??? Hehe
Her bestemmer jeg udenfor (giver store fordele i maskin parken til haven) og hun styrer det meste inden for tror hun da. Det er inkl. sub. Men fortæller du mig at det perfekte til mig koster 20 kg så er jeg da villig til at spare 5 mere sammen og vente lidt med at købe. |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Du får svært ved at finde noget bedre til prisen. Jamo har altid gjort at fantastisk stykke arbejde med deres THX-sæt.
http://www.av-connection.dk/?PGr=4092 Jeg har hørt det en del gange efterånden, da en af mine venner har det og jeg er ret imponeret. Det eneste problem er, at de er meget surroundfokuseret. Altså lader de lidt tilbage at ønske ved musik. Men i mine øjne bør musik generelt lyttes på gulvhøjttalere uden sub :) |
||
![]() |
||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
|
Hvad med Fazon sat? Lige modellen større. Det er markant mere åbne og det største spring er op til lcr..
Har selv Fazon lcr og jeg syntes vitterligt der er fremragende. Dejlig åbne og bred lyd. Både til musik og film. Lyttede eks b&w M1, som måske var ok til film, men slet ikke til musik.. Men her elsker jeg altså mine Fazon og nad.. Fazon sat står til 1999kr stk og lcr til 2999kr. Evt bare de større modeller til fronterne. En sb1000 sub fåes til 3999kr og sparker røv i det pris segment. |
||
![]() |
||
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
|
Kan fuldt tilslutte mig Nagash... Jeg har dem selv- Og så kan de jo også fås i hvide hvis det bliver nemmere mht, konen :-)
|
||
Ning
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
|
20 kilogram kartofler eller? Klaus |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
|
Et sæt hovedtelefoner? Hvis konen alligevel er ligeglad med lyden, så forkæl dig selv med gode hovedtelefoner! Klaus |
||
![]() |
||
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
|
Areadvd.de har netop testet den tilhørende sub for anden gang for at se om den nu var så god som de mente det var den 1. gang... Og det var den så
![]() |
||
Ning
|
||
![]() |
||
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
|
Jeg har Fazon LCR som fronter og Fazon mikro som baghøjttalere. Det spiller ganske fint, også musik - kræver dog en sub (E-9 hos mig), og ser pænt ud samtidig. Når du kommer fra gulvhøjttalere ville jeg nok give LCR et lyt inden du køber sat.
|
||
![]() |
||
Martin Sjøstrand ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
|
Hvis hun kun TROR hun styrer det meste indenfor, så er jeg nysgerrig, hvad er det så hun IKKE styrer indenfor, hvis hun styrer højttalerne? ![]() ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |